پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: به نظرم سروش رفیعی یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان پرسپولیس در دو بازی اخیر بوده و جای تعجب دارد با این تجربه بالا، باز هم مرتکب اشتباهات عجیبی در زمین می‌شود.

رفیعی یکی از ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس بود/ باید مقابل فولاد به برتری برسیم

محمد برزگر در خصوص تساوی پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر مقابل تراکتور، اظهار داشت: خدا را شکر تیم توانست در ورزشگاه یادگار امام و در حضور ۹۰ هزار تماشاگر، با یک امتیاز به تهران برگردد. معتقدم در خط دفاعی عملکرد خوبی نداشتیم و کلا در نقاط مختلف، چندان خوب نبودیم. ولی اول راه است و بازی‌های زیادی باقی مانده و امیدوارم هواداران صبوری کنند.

وی در مورد اخراج سروش رفیعی در بازی، گفت: به نظرم سروش رفیعی یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان پرسپولیس در دو بازی اخیر بوده و جای تعجب دارد با این تجربه بالا، باز هم مرتکب اشتباهات عجیبی در زمین می‌شود. امیدوارم او بتواند در بازی‌های بعدی کیفیت خود را بهبود ببخشد، چون بازیکنان باتجربه باید عصای دست کادر فنی باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره درخشش گندوز، خاطرنشان کرد: اگر این دروازه‌بان نبود ما در بازی مقابل تراکتور گل‌های بیشتری دریافت می‌کردیم. امیدوارم بازیکنان به خودشان بیایند و بداند هر بازی برای تیم اهمیت دارد. با عملکردی که از گندوز شاهد بودیم، می‌توانم بگویم این دروازه‌بان در ادامه فصل، جزو ستاره‌های اصلی تیم می‌شود.

برزگر در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند تا نیم فصل به صدر جدول برسد؟ یادآور شد: تا موضوع ورزشگاه‌ها حل نشود، نمی‌توانیم بگوییم تیم می‌تواند به صدر برگردد، چراکه پرسپولیس با هوادارانش نیرو می‌گیرد و برگزاری بازی‌ها در دیگر شهرها، برای ما اتفاق خوبی نیست.

وی در مورد بازی آینده تیم برابر فولاد خوزستان اظهار کرد:‌ این بازی تقابل پرسپولیسی‌های حال‌حاضر و سابق است. باید در این دیدار به برتری رسیده تا شرایط خوبی در جدول پیدا کنیم. امیدوارم بازیکنان از فضای مجازی دوری کرده و تمام تمرکز خود را روی بازی‌ها بگذارند، چون فصل سختی در پیش داریم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.