وزیر جهاد کشاورزی گفت: دانش بنیان کردن بخش کشاورزی و تحقق اهداف مندرج در برنامه‌های بالادستی را در کنار پرداختن به مسائل روز و تنظیم بازار و مراقبت از سفره‌های مردم دنبال می‌کنیم.

به‌دنبال دانش‌بنیان کردن کشاورزی و تحقق اهداف بالادستی هستیم

«غلامرضا نوری قزلجه» عصر امروز (دوشنبه) در آیین معارفه خود به عنوان وزیر جهادکشاورزی و تودیع «محمدعلی نیکبخت» که با حضور معاون اول رئیس جمهوری در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، افزود: مسئولیت بزرگی را بر عهده گرفته ایم و این مسئولیت که ابتدا ملت برعهده این دولت گذاشته است را با روش مناسب وفاق ملی که رئیس جمهوری در پیش گرفته است، در بخش کشاورزی پیش خواهیم برد.

وی در ادامه از حضور پر رنگ تشکل ها قدردانی کرد و افزود: هر کاری که بخواهیم در بخش کشاورزی انجام بدهیم با کمک این فعالان و کشاورزان خواهد بود.

وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی وفاق ملی دولت چهاردهم را با حمایت قاطع از کابینه معرفی شده، تکمیل کرد.

وی تصریح‌کرد: همه این‌ها مسئولیت بسیار سنگینی را بر عهده ما دولتی‌ها گذاشته است که امیدواریم بتوانیم از عهده این مسئولیت سنگین بر بیاییم.

نوری قزلجه بیان‌داشت: بنا داریم در بخش کشاورزی ضمن اینکه به مسائل روز و تنظیم بازار و موضوعات این‌چنینی می‌پردازیم و از قیمت‌ها و سفره مردم مراقبت می‌کنیم، از کارهای اصلی و فنی و دانش بنیان کردن این بخش، تحقق اهداف مندرج در اهداف بالادستی که مورد تاکید دولت است غفلت نکنیم و رسالت اصلی وزارتخانه را دنبال کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.