ادعای رسانه‌های عبری درباره ربوده شدن یک صهیونیست و حمله نظامیان اشغالگر به کرانه باختری باعث وقوع درگیری و تنش در این منطقه شد.

التهاب و تنش در سراسر کرانه باختری/ شش فلسطینی به شهادت رسیدند

قدس؛ به نقل از شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان مدعی تلاش برای ربودن یک جوان صهیونیست در تقاطع تبواح واقع در شمال رام الله شدند.

بعد از انتشار این خبر، شهرک نشینان صهیونیست به صورت گسترده به روستای واد رحال در جنوب بیت لحم حمله کردند. این در حالی است که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد خبر ربودن یک صهیونیست در کرانه باختری دروغ بوده است.

رسانه‌های عربی گزارش دادند که دست کم شش فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسیدند. یکی از آنها به ضرب گلوله شهرک نشینان صهیونیست بعد از اعلام ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر آغاز حمله نظامی به این منطقه به شهادت رسید.

همچنین بعد از شهادت پنج فلسطینی در جریان حمله پهپادی نظامیان صهیونیست به یک خانه در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری، در این منطقه اعتصاب عمومی اعلام شد.

گزارش‌های رسانه‌ای از گلوله باران ایست بازرسی شمال شهر قلقیلیه در شمال کرانه باختری حکایت دارد.

نظامیان صهیونیست طی ساعات گذشته به منطقه نعلین در غرب رام الله و باقه الحطب در شرق قلقیلیه یورش بردند. شهرهای طولکرم و نابلس نیز شاهد این حملات نظامیان صهیونیست بودند.

رسانه‌های محلی گزارش دادند که گشتی‌های رژیم صهیونیستی در خیابان‌های طولکرم در سایه متشنج شدن اوضاع سراسر کرانه باختری مستقر شدند.

جوانان فلسطینی نیز به سمت نظامیان صهیونیست در اردوگاه قلندیا واقع در شمال قدس اشغالی تیراندازی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.