سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از انجام پروازهای فوق العاده در مسیر پرتقاضای تهران _مشهد در هفته آینده خبر داد.

آغاز پروازهای فوق العاده ایران ایر در مسیر تهران_ مشهد از هفته آینده با قیمت مصوب دولتی

حسام قربانعلی با اشاره به اینکه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در هفته آینده با توجه به افزایش تقاضا برای سفر به مشهد پروازهای فوق العاده ای در این مسیر در نظر گرفته است، گفت: با توجه به ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، امام حسن مجتبی(ع) و رحلت حضرت رسول در دهه پایانی ماه صفر، درخواست و تقاضای بیش از پیش مردم برای سفر به مشهد و تقارن آن با روزهای پایانی ماه شهریور، به منظور خدمات‌رسانی بهتر پروازهای فوق العاده‌ای در این مسیر انجام می‌شود.

وی افزود: ایران ایر از روز شنبه هفته آینده تا پنج شنبه ۱۵ شهریور هر روز سه پرواز به صورت رفت و برگشت و فوق‌العاده روی شبکه پروازی خود قرار خواهد داد.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: به طور متوسط روزانه ۱۰۰۰ صندلی به صورت مازاد روی این مسیر قرار خواهیم داد و تا پنج شنبه ۶ هزار صندلی عرضه خواهد شد که امیدواریم مردم بتوانند از این شرایط بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: فرآیند خرید نیز به صورت مستقیم و از طریق وب‌سایت است، همچنین بخشی از این بلیت‌ها در سایر پلتفرم‌های فروش قرار دارد.

به گفته وی قیمت بلیت‌ها نیز همان قیمت دولتی و مصوب است‌ و یک ریال هم بالاتر فروخته نخواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: پروازهای فوق العاده از تهران انجام می شود و این پروازهای در کنار سایر پروازهای برنامه ای که روزانه به مشهد داریم، قرار خواهند گرفت.  

قربانعلی در پایان گفت: بلیت‌ها در حال حاضر روی سایت موجود است و از شنبه پروازها انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.