موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: ۶۵ دستگاه تانکر برای آبرسانی به موکب‌ها و ایستگاه‌های مسیر حرکت زائران رضوی در روزهای پایان صفر تامین و آبرسانی به آن‌ها با نظارت جدی بر کیفیت آغاز شد.

آغاز آب‌رسانی به موکب‌های مسیر زائران رضوی با ۶۵ تانکر

به گزارش قدس خراسان، حسین اسماعیلیان در ستاد فرماندهی آبرسانی به موکب‌های زائران پیاده امام رضا(ع)، افزود: این شرکت تمهیدات ویژه‌ای برای آبرسانی در روزهای پایانی ماه صفر اندیشیده و آبرسانی ثابت و سیار با تمام ظرفیت انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در فراخوانی که به دیگر استان‌ها برای تامین تانکرهای آبرسانی داده شد، ۲۰ دستگاه از استان‌های مختلف به مشهد اعزام شد، ۳۰ دستگاه نیز از دستگاه‌های اجرایی مشهد به کمک ما آمدند و با تانکرهای در اختیار این شرکت، هم‌اکنون آبرسانی با بیش از ۶۵ دستگاه تانکر در مشهد و ایستگاه‌های استقبال از زائران در ورودی‌های شهر وظیفه آبرسانی را عهده‌دار هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد: همچنین حدود ۱۵ کیلومتر لوله‌گذاری ثابت در محدوده حرم رضوی برای آبرسانی ثابت به موکب ها در دهه آخر صفر در حال اجرا است و از سال آینده موکب‌های منتهی به حرم رضوی شبکه ثابت آبرسانی خواهند داشت.

اسماعیلیان تاکید کرد: کیفیت، خط قرمز این شرکت است و آزمایشگاه‌های فعال در این شرکت بر کیفیت آبرسانی سیار نظارت کامل دارند و کنترل کیفی با جدیت انجام می شود.

وی افزود: از تمام ظرفیت‌ها برای تامین آب در این ایام استفاده می شود و مشکلی برای تامین آب در ایام آخر ماه صفر وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.