موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

در پی کشف اجساد ۶ اسیر صهیونیست در نوار غزه، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به شدت از نخست‌وزیر این رژیم انتقاد کرد و گفت که وی به دلایل سیاسی به توافق اهمیتی نمی‌دهد و با زمان بازی می‌کند.

گانتس: جامعه اسرائیل در حال فروپاشی است / نتانیاهو به دلایل سیاسی با زمان بازی می‌کند

قدس؛ «بنی گانتس» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و از رهبران فعلی جناح اپوزیسیون این رژیم در اظهاراتی در این باره گفت: کشته شدن اسرا ما را به یک صبح دشوار و دردآور دیگر می‌برد.

طبق گزارش شبکه الجزیره، وی گفت: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل تردید دارد و می‌ترسد و به دلیل ملاحظات سیاسی به جای اقدام، با زمان بازی می‌کند؛  بازی‌ای که به قیمت جان انسان‌ها تمام می‌شود.

گانتس ادامه داد: اسرا می‌میرند، اهالی شمال تبعید می‌شوند، جامعه ما در حال فروپاشی است و مردم باید به خیابان‌ها بیایند؛ چراکه زمان تغییر کابینه «شکست مطلق» فرا رسیده است.

وی همچنین اضافه کرد: نخست‌وزیر باید از اسرا و اسرائیلی‌ها محافظت کند، نه از ائتلاف تحت کنترل افراط گرایان.

این اظهارات پس از آن بیان شد که ارتش رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) ادعا کرد نیروهای ارتش با همکاری آژانس امنیت عمومی (شاباک) روز شنبه اجساد ۶ اسیر صهیونیست را از داخل یک تونل زیرزمینی در منطقه رفح پیدا کرده و به اسرائیل بازگرداندند.

در بیانیه ارتش اشغالگر عنوان شده است ۶ اسیر عبارتند از: کارمل گات، عدن یروشالمی، هرش گلدبرگ پائولین، الکساندر لوبنوف، آلموگ ساروسی و افسر اوری دنینو.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.