موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

فرمانده آمادگاه مقداد نیروی زمینی سپاه شهرستان زبرخان گفت: در دهه آخر صفر و درآستانه شهادت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام درموکب پذیرایی آمادگاه مقداد نیروی زمینی سپاه به مدت یک هفته به ۵ هزار زائر پیاده حرم مطهر خدمات ارائه شد.

پذیرایی از ۵ هزار زائر در موکب آمادگاه مقداد زبرخان

به گزارش قدس خراسان، فرمانده آمادگاه مقداد نیروی زمینی سپاه شهرستان زبرخان گفت: در دهه آخر صفر و درآستانه شهادت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام درموکب پذیرایی آمادگاه مقداد نیروی زمینی سپاه هم زمان با حضور پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا ع توسط خادمان بارگاه منور رضوی، به مدت یک هفته به ۵ هزار زائر پیاده حرم مطهر خدمات ارائه شد.

سرهنگ پاسدار مرتضی عبادیفر با بیان این که کارکنان این آمادگاه خدمت به زائران را افتخار بزرگ می دانند افزود: پذیرایی ناهار ومیان وعده برای ۵ هزارنفر و ویزیت و درمان سرپایی رایگان برای بیش از ۴۰۰ نفر در این مدت به زائران پیاده ارائه شد.

وی خدمات دهی امکانات این مرکز از قبیل ترابری، بیمارستان صحرایی، خدمات تغذیه، اسکان و مهد کودک به مدت یک هفته را یادآور شد وافزود: خدمات رسانی و آبرسانی به سایرموکب‌ها و امنیت مسیر توسط کارکنان خدوم آمادگاه انجام شد.

عبادیفر تصریح کرد: موکب آمادگاه مقداد به عنوان یکی از مکان‌های میان راهی در رفت یا برگشت از مشهد مقدس و حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) پذیرای زائران ومسافران به ویژه در ایام پایانی ماه صفر است. آمادگاه مقداد نیروی زمینی سپاه در ۴۵ کیلومتری جاده مشهد به نیشابور در شهرستان زبرخان قرار دارد.

خبرنگار: حسن نجم الشریفه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.