موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

عضو پیشین کابینه جنگ رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به هزینه و بهای سنگین جنگ کنونی برای این رژیم به شدت از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

بنی گانتز:بهای سنگینی را در جنگ پرداخت کردیم

«بنی گانتز» عضو پیشین کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم را به باد انتقاد گرفت.

عضو پیشین کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در این سخنان اذعان کرد: ما بهای سنگینی را در این جنگ پرداخت کردیم. بالاترین هدف بازگرداندن اسرا است.

گانتز افزود: نتانیاهو اسرا را زنده از غزه بازنخواهد گرداند، چرا که او درگیر موقعیت سیاسی خود است. او به بازگرداندن افراد مقیم در جنوب به محل اقامت خود توجهی ندارد. نتانیاهو اگر نمی‌تواند با فشارهای بین‌المللی مقابله کند، به خانه برود.

عضو پیشین کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بودن یا نبودن ما در کابینه جنگ چیزی را تغییر نخواهد داد، زیرا نتانیاهو با خودرأیی عمل می‌کند.

وی ادامه داد: ما با مشکل عدم اتخاذ تصمیمات راهبردی در زمان مناسب مواجه هستیم. نتوانستیم در غزه به محل‌هایی که لازم بود وارد بشویم.

گانتز گفت: باید به سوی برگزاری انتخابات حرکت کنیم و منافع عمومی را نسبت به منافع شخصی در درجه بالاتری قرار بدهیم. باید به همراه مصر و شرکایمان بر محور فیلادلفیا نظارت کنیم. اگر نیازی به بازگشت باشد می‌توانیم به این محور بازگردیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.