پیشنهاد سردبیر

سخنگوی گردان‌های القسام یکشنبه شب گفت که عملیات تیراندازی قهرمانانه ماهر الجازی شهید اردنی در گذرگاه مرزی الکرامه از نتایج عملیات طوفان الاقصی است.

گردان‌های القسام: عملیات شهید اردنی از نتایج طوفان الاقصی است

ابوعبیده در پیامی تلگرامی عملیات تیراندازی قهرمانانه ماهر الجازی یکی از قهرمانان طوفان الاقصی را تبریک گفت.

سخنگوی گردان‌های القسام تاکید کرد که اسلحه این قهرمان اردنی در حمایت از مسجد الاقصی و ملت فلسطین، بسیار موثرتر و کارسازتر از ارتش‌های بزرگ و زرادخانه نظامی انباشته بود.

وی گفت که این عملیات بیانگر وجدان امت و از نتایج طوفان الاقصی و کابوسی بود که از طرف قهرمانان امت در انتظار دشمن صهیونیستی بود.

ابوعبیده اظهار کرد که مجاهدان فلسطینی در میدان نبرد و کمین‌ها در نوار غزه نماز غایب را بر روح این شهید قهرمان اقامه کردند.

ساعاتی پیش رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عملیات ضدصهیونیستی در منطقه گذرگاه الکرامه (النبی) در مرز کرانه باختری و اردن رخ داده و در جریان آن، سه صهیونیست کشته شده‌اند.

سازمان اورژانس رژیم صهیونیستی نیز با تائید کشته شدن این سه صهیونیست اعلام کرد که آنها در جریان تیراندازی در این گذرگاه کشته شدند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که نظامیان اشغالگر به سمت مجری عملیات تیراندازی کرده و وی را به شهادت رساندند.

منابع خبری در این باره گفتند که مجری عملیات راننده یک کامیون اردنی بود و از داخل خاک اردن وارد گذرگاه الکرامه شده بود.

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی در غزه انجام می‌دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.