پیشنهاد سردبیر

۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱
کد خبر: 1011050

تیم ملی بوکس نوجوانان ایران برای نخستین بار نایب قهرمان مسابقات قهرمانی آسیا در جدول امتیازی شد.

تاریخ‌سازی نوجوانان بوکس ایران در آسیا

مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا ۲۰۲۴ امارات در حالی عصر امروز (دوشنبه - ۱۹ شهریور ۱۴۰۳) در العین به پایان رسید که تیم نوجوانان ایران برای نخستین بار در تاریخ این رقابت‌ها روی سکوی تیمی مسابقات (نایب قهرمانی) قرار گرفت و تاریخ‌سازی کرد.

ایران در هر دو رده نونهالان و نوجوانان در این رویداد حضور داشت که روز گذشته تیم نونهالان با هدایت اسفندیار محمدی با کسب دو طلا و یک برنز، از لحاظ امتیازی در رتبه پنجم و از نظر مدالی در جایگاه سوم ایستاد.

مسابقات رده نوجوانان نیز عصر امروز به اتمام رسید و شاگردان اکبر احدی با عملکردی تاریخی موفق به کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز شدند. در این رقابت‌ها مهدی روزبهانی و محمدصالح مصباحی به مدال طلا رسیدند، اشکان هاشمی و سهند نجفی نقره گرفتند و امیرمحمد رستم‌پور، ماهان ساجدی و محمد بیرانوند نیز صاحب مدال برنز شدند.

در پایان مسابقات رده نوجوانان تیم پسران ایران با هفت مدال (دو طلا، دو نقره و سه برنز) از لحاظ امتیازی به عنوان نایب قهرمانی رسید و برای نخستین بار در قاره‌ کهن روی سکو رفت. ازبکستان عنوان قهرمانی را کسب کرد (۷ طلا، ۵ قره و یک برنز) و قزاقستان روی سکوی سوم ایستاد (۲ طلا و ۲ برنز).

ترکیب تیم نوجوانان:
وزن ۴۶ کیلوگرم، مهدی روزبهانی
وزن ۴۸ کیلوگرم، سهند نجفی
وزن ۵۰ کیلوگرم، هیوا نادری
وزن ۵۴ کیلوگرم، علی ملکوتی
وزن ۶۰ کیلوگرم، محمد بیرانوند
وزن ۶۳ کیلوگرم، اشکان هاشمی
وزن ۶۶ کیلوگرم، امیرمحمد رستم‌پور
وزن ۷۰ کیلوگرم، محمدصالح مصباحی
وزن ۷۵ کیلوگرم، ماهان ساجدی

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.