پیشنهاد سردبیر

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ امشب از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین برابر تیم ملی امارات قرار می‌گیرد.

امارات- ایران؛ امشب ساعت۱۹:۳۰/  سربازان ژنرال آماده فتح العین

به گزارش قدس آنلاین، شاگردان امیرقلعه‌نویی در نخستین دیدارشان که با انتقادهای زیادی همراه بود توانستند به سختی و با نتیجه یک بر صفر از سد قرقیزستان عبور کنند تا در گام دوم به اماراتی برسند که بازی اولش را با سه گل در دوحه از قطر مدعی برد. ملی‌پوشان کشورمان هم که از بازی با قرقیزستان خودشان هم رضایت نداشتند به هواداران قول داده‌اند در دیدار مقابل امارات همان تیمی باشند که مردم انتظار دارند.

*سلاح پنهان بنتو

اما آنچه تیم امارات را برای قلعه‌نویی و شاگردانش مرموز نشان می‌دهد بازیکنان دورگه‌ای است که به‌تازگی از سوی سرمربی پرتغالی این تیم به‌کار گرفته شده‌اند. ماکنزی هانت که اصالتی انگلیسی دارد و در تیم اورتون در لیگ جزیره بازی می‌کند و موفق شد یک پاس گل نیز مقابل قطر به نام خود ثبت کند، اوتون کوامی کویدو که از سال ۲۰۲۱ در العین امارات حضور دارد و نقش پررنگی در قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا داشت و همچنین عدالی محمد که متولد سال ۲۰۰۴ در انگلیس است بازیکنان دورگه‌ای هستند که به‌تازگی به تیم ملی امارات دعوت شده‌اند و می‌توانند اسلحه پنهان بنتو مقابل ایران باشند.

* دست بالا ایران در تقابل با امارات

امارات همواره مقابل تیم ملی فوتبال ایران بازنده بوده و کمتر توانسته است تیم ملی را به دردسر بیندازد. پسران زاید تاکنون ۱۹ بار مقابل یوزها قرار گرفتند که سهم تیم ملی فوتبال ایران ۱۵ پیروزی بوده است. ۳ دیدار با تساوی به پایان رسیده و امارات تنها یک‌بار موفق به برتری مقابل ایران شده است.

انگیزه بالای اماراتی‌ها برای انتقام از یوزها

آخرین رویارویی ایران و امارات هم مرحله گروهی جام‌ملت‌های ۲۰۲۳ قطر برمی‌گردد که تیم ملی فوتبال ایران موفق شد با نتیجه ۲ بر یک امارات را مغلوب کند. امارات در مرحله انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ نیز با تیم ملی کشورمان هم‌گروه بود که در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه یک بر صفر مقابل ایران مغلوب شدند. حالا پسران زاید انگیزه بالایی برای گرفتن انتقام از یوزهای ایرانی دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.