پیشنهاد سردبیر

۱-ماجرا از زمانی آغاز شد که موسیو گاریدو پس از دو بار توقف در سنگلاخِ لیگ تصمیم گرفت پیش از آنکه تسلیم زوایای شب شود،دکوراسیون تیمش را تغییر دهد و علاج واقعه قبل از وقوع کند.

فاز جدید حملاتِ لشکر سرخ با یک آسمانخراش و یک یاغی/ کمربندهای مخصوصِ پرواز را ببندید لطفا!

صدای پای سکانس های بعدی وقتی به گوش رسید که دو پیکان قرمزها در خط آتش مطالبات فرمانده آندلسی را محقق نکردند تا گاریدو جامه احساس را به جالباسی آویزان و رسما اعلام کند برای آتش زدن سنگر حریفان نیاز مبرم به فوروارد کارکشته تر و زهردارتری دارد. اینگونه شد که رایزنی ها برای صید یک شاه ماهی کلید خورد و در روزهایی که باشگاه آبی با خودزنی سر از محدوده گرگ و میش درآورده بود، این ارتش سرخ بود که بر آتشبارها افزود تا در لیگ نخبگان دل به رمل و اسطرلاب نبندد و دست و پا بسته به ملاقات غول ها نرود.

۲-قرعه سرانجام به نام آسمانخراش آنگولایی خورد تا لوکاس ژوائو در آستانه برگریزان، شال و کلاه کند و سرنوشت خود را در سرزمین گربه ای شکل جستجو نماید. مهاجمی که روزگاری در شفیلد ونزدی و بلکبرن باران جزیره را از شانه تفنگداران چمپیونشیپ پاک می کرد،در درگاه ۳۱ سالگی خنکای اروپا را به تابستان رو به افول تهران آورده تا در نود دقیقه های پیش رو ملالت و ملامت را از سیمای گاریدو بزداید.انبار باروت تیم ملی آنگولا پس از یک فصل متوسط در ام صلال تهران را با دوحه تاخت می زند تا شاید در ازدحام باران و بوسه به سوگلی سکوها بدل شود و بیرق های قرمز را زیر انبوه برگ های زرد به رقص درآورد.

۳-گمشده گاریدو از همان مختصاتی برخوردار است که سرمربی می خواهد.کمی پیشتر وقتی غریبه اسپانیایی تصمیم قاطع گرفت با یک مهاجم نوک به جنگ حریفان رود و وقتی علی علیپور و عیسی آل کثیر راه دروازه ها را گم کردند،او ریسک نکرد تا روزهای پرالتهاب را با دو مهره جدید ورق بزند؛ لوکاس ژوائو و سعید مهری. حالا پرسپولیس مسلح تر شده و  گاریدو امیدوار است فروچکیدن سهم بال هایش در پروازهای پیش رو نباشد. در این میان آل کثیر و علیپور یحتمل به نیمکت دوخته خواهند شد و منتظر می مانند تا با صلاحدید کادر فنی و با ردای مهاجم سایه به یاری ژوائو بشتابند.گزافه نیست اگر بنویسیم فیفا دی فرصت مغتنمی بود برای اینکه قرمزها تفنگ های خود را از فشنگ های مرگبار پر کنند و بی اعتنا به جنگ خانوادگی آبی ها برای اکران در لیگ نخبگان و دربی خیز بردارندـ

۴-اسکناس های تانخورده در حساب قرمزها ارث پدر گاریدو نبود و او می توانست با طیب خاطر ولخرجی کند تا در پاییز این حوالی از کوپه سرد خود بیرون بپرد و هیمه را با سلیقه خود روشن کند.در همین راستا جذب سعید مهری نیز در دستور کار باشگاه قرار گرفت و درست در روزهایی که آژیر خطر در اتراقگاه آبی ها به صدا درآمده بود، قرمزها با عقد قراردادی دو ساله هافبک میانی آپوئل را از نیکوزیا به تهران کشاندند تا در ادامه مسیر مقتول ترین آرزوهای خویش را به نظاره ننشینند. پسر برنای میانه که با استقلال فاتح لیگ شده و با آپوئل لیگ قبرس را فتح کرده بود،بی اِن قُلت به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس پاسخ مثبت داد تا با تن پوش یاغی جدید، فصل تازه ای از زندگی اش را ورق بزند.حالا با آمدن شماره ۲۷ خیال گاریدو از بابت محکم کردن کمربندهای مسافران طیاره سرخ راحت شده و سینیور بی آنکه رویاهایش را بهم بدوزد به پرواز بر فراز ابرها فکر خواهد کرد. یک گرگ بالان دیده در نوک و یک پارتیزان چابک در قلب کارزار می توانند پرسپولیس را به تیمی مخوف تر بدل کنند و صدای مهیب بمب های در آستانه انفجار را به گوش ها برسانند.

۵-آنسو ارتش آبی پس از رژه بر روی گُسل آشفته حالی، مرد نکونام را با قید زمان ابقا کرده و مُشوُش و مُذبذب به عقربه های ساعت خیره شده تا زمان جدال با ستاره های الغرافه فرا برسد. اینسو اما لشکر قرمز لحن غمگین خود را عوض کرده، بر بدن ها شلاق بیشتری فرود آورده و به لطف خریدهای تازه به قد کشیدن در پیکار با سعودی ها می اندیشد.شاید هنوز این تیم با اتوپیای رهبر ارکستر فاصله داشته باشد اما سکاندار اسپانیایی بی آنکه هذیان ببافد ابتدا گذر از خاکریز بلند الاهلی را در ذهن می پروراند و سپس با اولدُرم بولدُرم خاص خود به مرخص کردن رقیب سنتی قرمزها در دربی داغ فکر خواهد کرد.

*امیدمافی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.