پیشنهاد سردبیر

دومین دوره آزمون جذب و تبدیل وضعیت کادر اجرایی و آموزشی مدارس امام رضا (ع)، هم زمان با صبح روز جمعه، 23 شهریورماه با حضور ۳۴۸ متقاضی در دبستان امام رضا (ع) واحد ۲ برگزار شد.

۳۴۸ متقاضی در آزمون جذب و تبدیل وضعیت کادر مدارس امام رضا (ع)، شرکت کردند

در این آزمون ۳۴۸ شرکت‎کننده شامل ۳۰۰ خانم و ۴۸ آقا برای فعالیت در ۵ رسته؛ مربی پیش‌دبستانی، آموزگار، دبیر متوسطه ۱ و ۲، معاونین و نیز کارشناس اداری، مالی و فناوری، در مجموع به ۱۴۰ سوال عمومی (۸۰ سوال) و تخصصی (۶۰ سوال) در مدت‌زمان ۱۴۰ دقیقه، پاسخ دادند. علاوه بر این، برخی از شرکت کنندگان در کنار رشته تخصصی خود، به سؤالات تخصصی رشته دیگری که در زمان ثبت‌نام اعلام کرده بودند نیز، در زمان ۶۰ دقیقه پاسخ دادند.
مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی در حاشیه برگزاری آزمون، ضمن بازدید از روند برگزاری و گفت‌وگو با عوامل اجرایی، گفت: در اولین دوره، ۱۰۵ نفر از نیروهای مدارس امام رضا (ع) در آزمون تبدیل وضعیت از ساعتی به خرید خدمات آموزشی شرکت کردند. اما دومین دوره با استقبال چشمگیر متقاضیان به تعداد ۳۴۸ نفر روبرو شد و ضمن تبدیل وضعیت کادر مدارس امام رضا (ع)، نیروهای آزاد نیز امکان شرکت در این آزمون را پیدا کردند تا در سال تحصیلی جدید در پست‌های موردنیاز مدارس امام رضا (ع) جذب شوند.
سید محمدصادق علی پرست افزود: سرمایه انسانی، در رشد و توسعه هر مجموعه‌ای حائز اهمیت است و تأمین و حفظ نیروی انسانی شایسته و کارآمد یکی از مشکلاتی بود که با آن دست‌به‌گریبان بودیم.
ازاین‌رو با تأمین امنیت شغلی نیروها از طریق برگزاری آزمون تبدیل وضعیت و در مراحل بعدی با برگزاری دوره‌های ضمن خدمت و توانمندسازی در جهت حفظ و رشد نیروی انسانی تلاش کردیم. یادآور می‌شود، نتایج آزمون، پس از تصحیح اوراق، تا تاریخ ۲۹ شهریورماه از طریق پیامک به همه شرکت‌کنندگان اعلام خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.