پیشنهاد سردبیر

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) به تشریح عملیات امروز موشکی یمن به تل آویو پرداخت و گفت: عملیات امروز با موشکی انجام شد که از فناوری بالایی برخوردار است.

رهبر انصارالله: غافلگیری‌های آتی بزرگ‌تر خواهد بود / به حمایت از غزه ادامه می‌دهیم

«عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت میلاد مبارک رسول اکرم (ص) به سخنرانی پرداخت.

رهبر جنبش انصارالله یمن در مراسم جشن میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص) که با حضور میلیونی مردم این کشور در مناطق مختلف یمن در حال برگزاری است گفت: حضور امروز ملت ما به عشق رسول خدا (ص) در روز میلاد مبارک ایشان بی‌همتاست.

عبدالملک بدرالدین الحوثی ادامه داد: شما بزرگترین جشن در روی زمین را برای بزرگترین و شایسته‌ترین انسان در راستای شادی و سرور جهت نعمت، فضل و رحمت خدا برگزار کردید.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: بزرگداشت سترگ این مناسبت از نشانه‌های قدردانی از نعمت خدا و اذعان به رحمت اوست.

الحوثی گفت: مسلمانان باید در رویارویی به چالش‌ها، خطرات و دشمنان به خداوند اعتماد داشته و استوار و ثابت‌قدم باشند. مسلمانان باید در برابر مسئولیت‌های خود استقامت، اهتمام، جدیت و شتاب داشته باشند. ما به ثبات قدم ملتمان در موضع اصولی و جهادی خود در رویارویی با طاغوت و استکبار تاکید می‌کنیم.

وی افزود: عملیات امروز با موشکی انجام شد که از فناوری بالایی برخوردار است. این موشک موفق شد از سامانه‌های دشمن گذر کند و مسافتی را که ۲۰۴۰ کیلومتر برآورد می‌شود طی کند. این عملیات در راستای مرحله پنجم تشدید اقدامات صورت گرفت.

الحوثی گفت: عملیات ما تا زمانی که جنگ و محاصره علیه غزه ادامه داشته باشد، تداوم خواهد داشت. موضع ما تا پاکسازی فلسطین از لوث چنگال اشغالگران ثابت خواهد بود.

وی افزود: ما به هماهنگی با محور جهاد و مقاومت ادامه خواهیم داد و به اذن خداوند متعال رخدادهای بزرگتری در آینده اتفاق خواهد افتاد.

الحوثی گفت: نیروهای ما به عملیات خود در دریاها علیه کشتی‌های مرتبط با دشمن اسرائیلی، آمریکایی و انگلیسی ادامه می‌دهند. این عملیات موفق و کاملاً مؤثر بوده است.

رهبر جنبش انصارالله یمن همچنین با اشاره به مسئولیت‌های امت اسلام در قبال ملت فلسطین افزود: به امت اسلام، مسئولیت‌های دینی‌شان برای یاری ملت فلسطین را یادآوری می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.