پیشنهاد سردبیر

«آموس هوکشتاین» مشاور ارشد «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار امروز خود با «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو هشدار داد که حمله این رژیم به حزب‌الله منجر به بازگشت ساکنان تخلیه‌شده مناطق شمالی به خانه‌هایشان نخواهد شد.

خطاب به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی؛ فرستاده ویژه آمریکا: حمله به حزب‌الله، ساکنان شمال اسرائیل را به خانه‌هایشان بازنمی‌گرداند

 هوکشتاین امروز برای گفت‌وگو درباره تنش‌های رژیم صهیونیستی با لبنان، وارد اراضی اشغالی شد.

فرستاده ویژه آمریکا در دیدار خود با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عنوان کرده که اقدام رژیم صهیونیستی در رابطه با درگیری با حزب‌الله خطر وقوع یک جنگ طولانی منطقه‌ای را افزایش می‌دهد.

وی همچنین به گالانت گفت که واشنگتن از راه‌حل دیپلماتیک برای تنش‌ها با حزب‌الله - چه از طریق آتش‌بس در غزه و چه از طریق دیگر - حمایت می‌کند.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» از دیدار فرستاده ویژه آمریکا با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد. 

در پیام دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی آمده است: «نتانیاهو در گفت‌وگوی خود با هوکشتاین به‌طور قاطع و مصمم اعلام کرد که بدون یک تغییر اساسی در وضعیت امنیتی شمال، بازگشت ساکنان‌مان غیرممکن خواهد بود.»

در ادامه این پیام آمده است: «نخست‌وزیر همچنین گفت که اسرائیل از حمایت آمریکا قدردانی کرده و به آن احترام می‌گذارد اما در نهایت آنچه که برای حفظ امنیت خود و بازگرداندن ایمن ساکنان شمال به خانه‌هایشان ضروری است، انجام خواهد داد.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.