پیشنهاد سردبیر

نیمه نخست دیدار دو تیم پرسپولیس و الاهلی با برتری تیم عربستانی به پایان رسید.

پایان نیمه اول؛ برتری یک گله الاهلی مقابل پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه امیرعبدالله فیصل شهر جده به مصاف الاهلی عربستان رفت که نیمه نخست این بازی با برتری تیم عربستانی خاتمه یافت.

لحظات حساس بازی؛

در همان دقایق ابتدایی بازی و در دقیقه ۲ ریاض محرز با پاس تماشایی فرانک کیسیه را در محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد و این هافبک ساحل عاجی با ضربه تماشایی گل نخست بازی را به ثمر رساند.

دقیقه ۶ بازی علی علیپور روی اشتباه ادوارد مندی فرصت داشت گل مساوی را به ثمر برساند که این دروازه‌بان اشتباه خود را جبران کرد و مانع گلزنی سرخ‌پوشان شد.

دقیقه ۲۲ بازی پرسپولیس روی یک ضربه ایستگاهی فرصت داشت که گل مساوی را به ثمر برساند که توپ با فاصله اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸ بازی علی‌ علیپور روی اشتباه کیسیه فرصت داشت گل مساوی را به ثمر برساند که مندی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۳۴ بازی ارسال تماشایی ایوب العملود با ضربه علیپور همراه شد که توپ را مندی مهار کرد و توپ برگشتی به اورنوف رسید که ضربه وی با فاصله کم از کنار دروازه الاهلی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸ بازی اورنوف با فرار در محوطه جریمه الاهلی صاحب توپ شد که مدافع این تیم وی را سرنگون کرد. داور ابتدا برای سرخ‌پوشان پنالتی گرفت اما بعد از بررسی با کمک داور ویدئویی این پنالتی را رد کرد.

ترکیب اولیه دو تیم؛

پرسپولیس

الکسیس گندوز، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، ایوب العملود، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، اوستون اورنوف و علی علیپور

سرمربی: خوان کارلوس گاریدو

الاهلی:

ادوارد مندی، علی مجرشی، دمیرال، عبدالله العمار، روجو ایبانیز، فرانک کیسیه، زیاد الجهنی، روبرتو فرمینیو، فراس البریکان، ریاض محرز، ایوان تونی

سرمربی: ماتیاس یایسله

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.