پیشنهاد سردبیر

۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 1012902

ستاره اسکندری به گروه بازیگران «سلمان فارسی» اضافه شده و قرار است نقش مادر سلمان را بازی کند.

ستاره اسکندری در نقش مادر سلمان

عوامل سریال «سلمان فارسی» برای ادامه تصویربرداری و ضبط صحنه‌های ایران باستان از شاهرود به تهران بازگشتند.ادامه ضبط سریال «سلمان فارسی» پس از چند روز در شهرک سینمایی غزالی آغاز می‌شود.
تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» تا بهمن‌ماه در تهران ادامه خواهد داشت. ستاره اسکندری قرار است در نقش مادر سلمان فارسی در این سریال به ایفای نقش بپردازد.
«سلمان فارسی» محصول مرکز سیمای فیلم‌سازمان صداوسیما به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری است که تصویربرداری آن از آذر ۱۳۹۸ در کرمان آغاز شده و در شاهرود، قشم، جلفا، شهرک‌های سینمایی غزالی، نور و شهرک دفاع‌مقدس ادامه داشته است.
این سریال در 3 فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام(ص) می‌پردازد. بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، علیرضا شجاع نوری، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، بهناز توکلی، احترام برومند، رامونا شاه، علی دهکردی، مرحوم چنگیز جلیلوند، مهدی فقیه، محمدجواد جعفرپور، علیرضا مهران، چند بازیگر خارجی از ارمنستان، یونان، مراکش و تونس و حدود ۱۵۰۰بازیگر تئاتری و بومی مقابل دوربین این سریال رفته‌اند. داوود میرباقری عنوان کرده که این سریال 2 سال دیگر روی آنتن می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.