پیشنهاد سردبیر

دبیر نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران با اشاره به حضور تأثیرگذار آستان قدس رضوی در نمایشگاه رصتا گفت: افتخار می‌کنم که غرفه آستان قدس رضوی در نمایشگاه حضور دارد و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است.

حضور تأثیرگذار آستان قدس رضوی در «نمایشگاه رصتا»

حمیدرضا نوابی دبیر نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران بیان کرد: سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران یا همان رصتا، بعد از دو سال تجربه موفق برگزار و به لطف خدا رسانه‌ها از نمایشگاه استقبال خوبی کردند.

وی بیان کرد: بسیار خوشحال هستیم و به آن افتخار می‌کنیم که در این سه سال، آستان قدس رضوی در نمایشگاه حضور موفقی داشته و مدیران آستان قدس رضوی نهایت همکاری را با ما دارند.
نوابی ادامه داد: آستان قدس رضوی هم در سال‌های گذشته و هم امسال از نظر محتوا و همچنین طراحی غرفه بی‌نظیر عمل کرده است و زمانی که بازدیدکنندگان وارد غرفه آستان قدس رضوی می‌شوند، حال و هوای حرم امام رضا (ع) را احساس می‌کنند. 
وی افزود: رسانه هر روز تأثیرگذارتر از روز گذشته می‌شود و محتواهای زیادی برای ارائه دارد و چه بهتر این محتوا از طریق رسانه خوبی مانند آستان قدس رضوی منتشر شود. 
دبیر نمایشگاه رصتا در ادامه گفت: مزیتی که امسال نسبت به سال‌های پیش دارد این است که باتوجه‌به تجربه‌هایی که کسب کردیم، رویدادمحوری را دنبال می‌کنیم که اصلی‌ترین موضوع نمایشگاه است.
نوابی همچنین در خصوص برنامه‌های نمایشگاه رصتا بیان کرد: قاعدتاً نمایشگاه‌های تخصصی غرفه‌هایی برپا می‌کنند و محصولات یا خدماتشان را به مردم ارائه می‌دهند؛ اما اتفاق جالبی که در نمایشگاه رصتا می‌افتد این است که از حالت ارائه خدمات و محصولات خارج شویم و به سمت نشست‌ها و برنامه‌های تخصصی در حوزه‌های علمی برویم که این موضوع یکی از اقدامات جالب و خوبی بود که در این نمایشگاه صورت گرفت.
وی عنوان کرد: باتوجه‌به فرمایش مقام معظم رهبری که تأکید داشتند موضوع هوش مصنوعی جدی گرفته شود این موضوع مهم در این نمایشگاه به آن پرداخته شد و شرکت‌های فعال در حوزه هوش مصنوعی در فضای صوت و تصویر عملکرد خوبی را در این نمایشگاه از خود نشان دادند.
وی عنوان کرد: در سال اول برپایی نمایشگاه، خروجی خوبی به نام مجمع رصتا تشکیل شد و در واقع تمام سکوهای نمایشگاه با هم متحد شدند و یک مجمعی راه‌اندازی کردند و همانند یک NGO عمل کردند که آستان قدس رضوی هم عضو این مجمع شد. 
دبیر نمایشگاه رصتا در پایان گفت: امیدوارم در سال‌های آینده نیز شاهد برپایی نمایشگاه رصتا باشیم و اتفاقات خوبی را در این نمایشگاه رقم بزنیم.

منبع: آستان نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.