پیشنهاد سردبیر

۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵
کد خبر: 1012997

عزت‌الله ضرغامی که به تازگی با حکم حسین دهقان به سمت رئیس هیات مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان منصوب شده بود، از این سمت کناره‌گیری کرد.

ضرغامی از سمت جدیدش کناره‌گیری کرد

سید عزت‌الله ضرغامی که حدود ۱۷ روز پیش و در ۱۱ شهریورماه  ۱۴۰۳ با حکم حسین دهقان ـ رئیس بنیاد مستضعفان ـ به سمت رئیس هیأت مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب شده بود، اینک در پیام کوتاهی که در شبکه ایکس (توئیتر) منتشر کرده، کناره‌گیری خود از این سمت را اطلاع داده است.  

ضرغامی بدون آنکه اشاره‌ای به دلیل این ماجرا داشته باشد، نوشته است: «حسین دهقان از دوستان دوران دفاع مقدس من است. پیشنهاد هلدینگ سیاحتی بنیاد را با شروطی پذیرفته بودم. پس از دو هفته، احساس کردم حفظ و تداوم این دوستی، مهمتر از ادامه این سمت است.»

ضرغامی از اعضای شورای عالی فضای مجازی است که از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ در دولت سیزدهم، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بود. او به مدت ۱۰ سال ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشت.

شرکت سیاحتی و مرکز تفریحی پارسیان، که زیر نظر بنیاد مستضعفان است، در حوزه‌های هتلداری و رستوران، تورگردانی، ورزشی، مدیریت خدمات بندری، حمل ونقل ریلی، توزیع و پخش و حمل ونقل جاده‌ای  فعالیت می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.