پیشنهاد سردبیر

به گفته مربیان تیم فوتبال اینترمیامی، آنها با توجه به اینکه فوق‌ستاره آرژانیتنی کمتر در معرض آسیب‌دیدگی قرار گیرد، در تمام مسابقات از او استفاده نخواهند کرد.

دردسر بالا رفتن سن مرد آرژانتینی؛ لیونل مسی دیگر بازیکن ۹۰ دقیقه‌ای نیست!

بالا رفتن سن لیونل مسی و مصدومیت‌های او سبب شده تا فوق‌ستاره آرژانتینی در دومین فصل حضورش در اینترمیامی، نتوانسته است در برخی هفته‌ها، برای تیم آمریکایی بازی کند.

البته او در آخرین بازی اینترمیامی مقابل فیلادلفیا یونیون که با پیروزی ۳ بر یک این تیم به پایان رسید، یکی از گل‌های اینترمیامی را به ثمر رساند و نشان داد که در بازگشت دوباره به میادین پس از مصدومیت، روی فرم است.

با این حال پس از مصدومیت مسی ۳۷ ساله، صحبت‌های زیادی در مورد استراحت دادن به برنده ۸ توپ طلا، به دلیل شرایط بدنی مطرح است.

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی دیروز اشاره کرد که مسی در ۲ بازی آینده این تیم برابر آتلانتا یونایتد و NYCFC در دسترس خواهد بود. با این حال، او همچنین اضافه کرد که اینترمیامی نمی‌خواهد با بازی دادن مداوم به مسی، او را خسته کرده و در شرایط آسیب‌دیدگی قرار دارد.

به همین دلیل گرچه هواداران فوتبال همچنان از حضور مسی در زمین مسابقه لذت خواهند برد اما به نظر می‌رسد فوق‌ستاره آرژانتینی کمتر توان بازی ۹۰ دقیقه‌ای را دارد و هر چند بازی یکبار به او استراحت داده خواهد شد.

در حال حاضر، اینتر میامی با ۶۲ امتیاز و با اختلاف ۱۰ امتیاز نسبت به تیم دوم یعنی اف‌سی سینسیناتی، در صدر جدول رده‌بندی کنفرانس شرق لیگ آمریکا قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.