پیشنهاد سردبیر

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به نبود ورزشگاه مناسب برای میزبانی در رقابت های لیگ نخبگان آسیا و لیگ برتر انتقاد کرد و گفت: تیم الاهلی به جز زمین اصلی ۸ زمین تمرین داشت.

رضا درویش: کاش با پرسپولیس هم مثل بقیه برخورد کنند/ الاهلی ۸ زمین تمرین داشت

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور میزبان خوان کارلوس گاریدو سرمربی سرخپوشان بود و در جلسه مشترکی در خصوص مسائل مختلف تیم با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.

درویش پس از پایان این دیدار و در جمع خبرنگاران گفت: امروز در خدمت آقای گاریدو بودم و گفتند فعلا بازیکنی که از بازیکنان فعلی بهتر باشد نداریم و به همین دلیل و در شرایط کنونی احتیاجی به بازیکن جدید نداریم.

رضا درویش در خصوص آینده ارونوف در پرسپولیس و نگرانی هواداران گفت: ارونوف تا آخر فصل قرارداد دارد و تازه الان اول فصل است. هواداران زیاد دلواپس نیست بلکه دلواپسان دلواپسند. یک تیم پیدا کنید که از الان به فکر تمدید قرارداد باشد. الان زمان تمدید قرارداد نیست و ان‌شاالله به موقع‌ انجام می‌شود.

وی در خصوص جدایی سینا اسدبیگی از جمع سرخپوشان گفت: جا دارد از زحمات سینا اسدبیگی تشکر کنیم و برای وی آرزوی موفقیت کنیم. او جوان است و تیم خوبی پیدا خواهد کرد و ان‌شاالله توانایی‌هایش را نشان می دهد. این جدایی به صلاح او بود و گاریدو هم گفته بود که اگر بمانی بازی به تو نخواهد رسید و بهتر است به تیمی بروی که بتوانی استعدادهای خودت را نشان دهی.

مدیرعامل پرسپولیس درباره میزبانی در لیگ نخبگان آسیا گفت: من هم مثل شما باید پیگیر ورزشگاه باشم. به نظر من کشوری با این پهنه و استعداد متاسفانه موجب شرمندگی شد و تاسف برانگیز بود. کشوری که به لحاظ استعداد اول آسیا است و متاسفانه زیرساخت نداریم و چند سال است که شعار می‌شنویم ولی هیچکس پیگیری نکرده است. پارسال در همین وقت ها همه امکانات را برای یک بازی بسیج کردیم و باید قبل از پایان لیگ به مسوولان زیربط ابلاغ می شد که چاره ای برای آن اندیشیده شود.

کاش با پرسپولیس هم مثل بقیه برخورد کنند/ الاهلی ۸ زمین تمرین داشت

وی ادامه داد: اینکه ما یک هفته دیگر بازی داریم و الان به ما بگویند که دنبال زمین باشید امر غیر توصیفی است. بعضی مدیران فدراسیون مصاحبه کردند و گفتند که به استقلال و پرسپولیس گفتیم استادیوم درست کنید. زمین فوتبال که در سوپرمارکت و بقالی و بازار نیست که دنبال آن باشیم. این ها نشانی اشتباه دادن است و باید مسوول برگزاری مسابقات که زیرساخت جامعه را می داند بگوید که این شرایط را داریم و روی این شرایط باید برنامه ریزی کنیم.

وی در خصوص ورزشگاه امام رضا به عنوان جایگزین ورزشگاه شهرقدس گفت: ما نامه ای به مسوولان ورزشگاه امام رضا ارسال کرده ایم و چون استانداردهای ای اف سی را دارد جزو گزینه های ما بود. فوتبال قشنگ است به خاطر جمعیت و تماشاگران است. اگر از این امتیاز مهم بهره نبریم بازی کردن چه فایده ای دارد. ما در هر بازی نه تنها درآمد نداریم بلکه ۲ یا ۳ میلیارد هم هزینه می کنیم.

درویش همچنین به فوت یکی از هواداران تیم ملوان هم واکنش نشان داد و گفت: جا دارد این اتفاق را تسلیت بگویم. در هر جای دنیا این اتفاق می افتاد نیمی از مسوولین استعفا می دادند اما اینجا هر کس می خواهد گناه را گردن دیگری بیندازد.

کاش با پرسپولیس هم مثل بقیه برخورد کنند/ الاهلی ۸ زمین تمرین داشت

وی گفت: همه تلاش ما این است که رضایت هواداران را کسب کنیم اما فضا به گونه ای است که این امکان را نداریم. وقتی امکانات تیم های حاشیه خلیج فارس را می بینیم فقط غبطه می خوریم. ای کاش در این سال ها به اصل کار می پرداختیم و امروز چنین دغدغه ای نداشتیم.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: الاهلی ۸ زمین تمرینی غیر از زمین بازی داشت. آنها که از سفینه نیامده‌اند. خیلی از هواداران به من گفتند بازی مقابل الاهلی را در چندین سال اخیر از پرسپولیس ندیده بودیم. ان شاالله وعده ها و شعارها به عمل تبدیل شود و دغدغه ما این باشد که کیفیت بازی را ارتقا بدهیم.

او در خصوص سهمیه های خارجی پرسپولیس گفت: امروز بیست و هشتم است و به ما ابلاغ کردند که سقف قرارداد افزایش پیدا می کند در حالی که پنجره چند روز پیش بسته شده است. چطور می شود نامه ای امروز ابلاغ شده درحالی که پنجره آسیا چند روز قبل بسته شده است. امیدوارم یک روز با ما هم مثل بقیه تیم ها رفتار شود.

درویش در خصوص برگزاری دربی در شهر اراک گفت: میهمان تابع میزبان است اما کنترل هزاران هوادار در یک ورزشگاه کوچک، کار سختی است و امیدوارم مشکلی پیش نیاید.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.