تحولات لبنان و فلسطین

۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
کد خبر: 1015169

رضا مهاجری سرمربی مشهدی خیبر خرم آباد اعتقاد دارد اخراجش از خیبر با برنامه‌ریزی قبلی انجام شده است.

رضا مهاجری: اخراج من برنامه‌ریزی شده بود

به گزارش قدس آنلاین، رضا مهاجری موفق شد سبزپوشان استان لرستان را برای نخستین‌بار در تاریخ، به لیگ برتر برساند و در فصل گذشته مسابقات لیگ یک، شاگردان مهاجری صعودی مقتدرانه را تجربه کردند و با آمار فوق العاده‌ای که در دیدارهای خانگی خود ثبت کردند، موفق شدند با قهرمانی در این سطح از مسابقات فوتبال ایران به لیگ برتر برسند. آن‌ها فصل جدید را هم با پیروزی مقابل هوادار آغاز کردند و پس از آن در برابر سپاهان و تراکتور دو مدعی فصل جدید فوتبال ایران، دو شکست را تجربه کردند و غیر از این تا پایان هفته پنجم مقابل ذوب‌آهن و فولاد خوزستان به تساوی و کسب حداقل امتیاز ممکن رضایت دادند.

در چنین شرایطی رضا مهاجری، سرمربی سابق خیبر خرم آباد درباره این همکاری صحبت کرد و از مسائل به وجود آمده درخصوص جدایی‌اش گفت.

*یک تصمیم شوکه کننده و اعلام برکناری شما پیش از آغاز هفته ششم. چه شرایطی تا امروز به وجود آمد که مسئولان خیبر این تصمیم را گرفتند؟

گفتند توافق دوطرفه اما با توجه به پایان وقت اداری، نامه‌ای ندادند. من فکر می‌کنم از قبل این مسئله در برنامه‌شان بود و آدم بالاخره برخی از مسائل را زودتر متوجه می‌شود. قبل از بازی با فولاد و تساوی با آن تیم این تصمیم را گرفتند ولی همان تساوی باعث شد به این هفته برسد.

*تیمتان هم نسبتاً خوب نتیجه گرفته بود و دو باخت مقابل سپاهان و تراکتور داشتید که تیمی پرستاره دارند و با ذوب‌آهن و فولاد هم تساوی داشتید که از تیم‌های خوب این فصل محسوب می‌شوند.

ما در بازی با سپاهان هم دو گلی که خوردیم با تأیید کارشناسان داوری، 100 درصد خطا بود و تیم ما تازه‌وارد بود و اهداف بزرگی داشتیم. به هر حال بخش خصوصی است و برنامه‌های خودشان را دارند. من خودم انگیزه زیادی داشتم و وقتی تیم به لیگ آمد، مردم خیلی خوشحال شدند و امیدوار بودیم دوباره با حفظ تیم در یک رتبه خوب، مردم را خوشحال کنیم. این هدف نهایی ما بود که بجنگیم برای یک رتبه خوب و صدمان هم گذاشتیم.

*چیزی که واضح بود، هواداران با شما ارتباط خوبی داشتند.

از همان زمانی که خبر اعلام شده، واقعاً لرتباران و هواداران خیبر در مجموع، من را شرمنده کردند و ممنون همه آن‌ها هستم. ناراحت هستم که به هدف مشترکان نرسیدیم؛ به بخشی از آن رسیدیم و به بخش دیگر آن نرسیده بودیم که این تصمیم گرفته شد و من به این تصمیم احترام می‌گذارم.

 

*خیبر با شما برای اولین‌بار در تاریخ خود به لیگ برترآمد و یک فرایند یک سال و نیمه داشتید.

وقتی مسئولیت خیبر را قبول کردم، می‌دانید که چند سال بود پشت خط لیگ برتر مانده بود و همه تلاش کردیم و چیزی نیست که به اسم خودم مصادره کنم. ما هدف امسالمان این بود که بهترین خودمان باشیم و برای جایگاهی بهتر تلاش کنیم، نه اینکه جایگاهی مشخص کنیم، فقط می‌خواستیم بهترین خودمان باشیم. در این پنج هفته هم مقداری قرعه‌ ما سخت افتاده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.