پیشنهاد سردبیر

بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون «سیدحسن نصرالله» را قهرمان جهان اسلام عنوان کرد و گفت: شهادت «سید» خونی تازه در رگهای مقاومت خواهد بود، راه او و راه مقاومت تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت.

هوشنگ توکلی: راه «سیدحسن نصرالله» و راه مقاومت ادامه دارد/ او قهرمان جهان اسلام است

هوشنگ توکلی دراظهار داشت: منطقه مقاومت سالهاست درگیر جنگ و آبستن حوادث است؛ این جنگ برای مرزبندی بین جهان خیر و صلح و جهان کودک‌کشان و حامیان آنهاست، و مقاومت در همه این سالها پرچم‌دار این مبارزه است.

بازیگر پیشکسوت سینما افزود: در این حجم و مساحت بزرگ به این سمت که یک طرف جهان اسلام و یک سو صهیونیستها قرار دارد، جنگ همواره تداوم داشته و محور مقاومت تا به اینجا درخشان عمل کرده است و هر کدام از شهدای این جریان ستارگان درخشان آسمان مقاومت هستند و «سیدحسن» اکنون به میان این ستارگان شتافت.

توکلی تاکید کرد: اسرائیل یک پادگان و پایگاه نظامی آمریکا و غربی‌هاست، و محور مقاومت است به رهبری سیدحسن نصرالله در همه این سالها تخریب‌ها و توطئه‌های غرب را خنثی کند.

بازیگر پیشکسوت سینما گفت: اکنون سیدحسن نصرالله قهرمان جهان اسلام است و در واقع حداقل در آن منطقه و حوزه نیروهای مقاومت مانند حسن نصرالله راهش ادامه خواهد داشت. شهادت قهرمانان و رهبران و مبارزان، ما را به پیروزی محور مقاومت در برابر غرب و آمریکا هر روز نزدیکتر می کند.

وی اظهار داشت: ما شهادت را هر روز می بینیم ولی این شهادت دلیل بر شکست نیست، بلکه پیروزی است و نشانه رسوایی سرمایه‌گذاری آلوده به خون غرب و آمریکا است، اگر چه تسلیحات و مهماتی است که در کل منطقه علیه بشریت در درجه اول و جهان اسلام مردم این منطقه را به خاک و خون می‌کشد، اما پیروزی با محور مقاومت است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.