آخرین تحولات لبنان

علی و حسین حیدریان، دوقلوهای هندبالیست فصل پیش گیتی‌پسند اصفهان با ثبت قرارداد به سپاهان پیوستند.

دوقلوهای ملی پوش به تیم هندبال سپاهان پیوستند

علی و حسین حیدریان، دوقلوهای ارومیه ای هندبالیست و ملی پوش فصل پیش گیتی‌پسند اصفهان عصر یکشنبه با ثبت قراردادهای خود در باشگاه سپاهان به جمع طلایی پوشان اصفهان پیوستند.

برادران حیدریان، سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های ذغال‌سنگ طبس، گیتی‌پسند اصفهان و تیم های ملی در تمام رده‌های سالنی و ساحلی هندبال را در کارنامه خود دارند.

گفتنی است، علی حیدریان در پُست بغل چپ، فصل گذشته لیگ برتر به عنوان یکی از سه بازیکن برتر در پست بغل چپ انتخاب شد و حسین حیدریان نیز در پُست گوش راست فصل پیش بازیکن تاثیر گذاری برای تیم هندبال گیتی‌پسند بود.

لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۰ تیم از ۱۵ مهر آغاز خواهد شد که سه تیم سپاهان، سپاهان نوین و گیتی پسند از استان اصفهان در آن حضور دارند و این در شرایطی است که سال گذشته علاوه بر این سه تیم، پرواز هوانیروز اصفهان نیز در لیگ برتر حضور داشت که در پایان به لیگ دسته اول سقوط کرد.

تیم هندبال مردان سپاهان فصل پیش در شرایطی به مقام چهارم لیگ برتر دست یافت که سال پیش از آن قهرمان لیگ برتر شده بود.

تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان، فصل گذشته با کسب ۳۴ امتیاز بالاتر از سپاهان اصفهان در رتبه سوم لیگ برتر هندبال کشور قرار گرفت و یگانه تیمی بود که موفق شد تنها شکست فصل را به تیم صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ برتر تحمیل کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.