آخرین تحولات لبنان

اجتماع بزرگ شباب الرضا (ع) با حضور نوجوانان رضوی با عنوان «حریفت منم» در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

اجتماع بزرگ نوجوانان در ویژه‌برنامه «حریفت منم» حرم مطهر رضوی

 برگزاری ویژه‌برنامه حماسی "حریفت منم" و اجتماع بزرگ شباب الرضا (ع) گرامیداشت مجاهد نستوه، شهید سید حسن نصرالله، بهانه‌ای برای حضور پرشور کودکان و نوجوانان رضوی در حسینیه شهدا صحن قدس حرم مطهر رضوی شد.

در این اجتماع پرشور، کودکان و نوجوانان رضوی درحالی‌که سربندهای "لبیک یا خامنه‌ای" به سر داشتند فریاد "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر دادند و اقدام رژیم صهیونیستی در ترور ناجوانمردانه شهید راه قدس سید حسن نصرالله که سال‌ها پرچم‌دار مبارزه با رژیم غاصب و کودک کُش صهیونیسم بود را محکوم کردند.

در این ویژه‌برنامه که با اجرای دو تن از مجری کارشناسان حرم مطهر رضوی، جعفری و دوستی همراه بود، حاضران با جلوه‌هایی از زندگی دبیرکل حزب‌الله لبنان، شهید سید حسن نصرالله از زمان تصدی این مسئولیت خطیر تا زمان شهادت او آشنا شدند.

در این مراسم همچنین مهدیار خراسانی با خواندن اشعاری حماسی که با لحنی کوبنده و آتشین قرائت شد بر شور و هیجان این مراسم افزود. او در ابتدا خود را قاسم سلیمانی دیگری معرفی و این‌گونه شعرخوانی و رجزخوانی کرد:

 در رگ تک‌تک ما خون سلیمانی‌هاست

 دارد انگار که این قائله سر می‌آید، و ز، نابودی صهیون خبر می‌آید

 روز پر نور تو تاریک شده اسرائیل، لحظه مرگ تو نزدیک شده اسرائیل

 حرم قدس، شریف است به هر کس ندهند، پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهند

 کاسه عمر کمت پر شده از این لحظه، وقت آن است دگر محو شوی از غزه

 وعده قدس همان وعده سَلمانی‌هاست، در رگ تک‌تک ما خون سلیمانی‌هاست

 گفتنی است، مدیحه‌سرایی حماسی سید مصطفی قدمگاهی از مداحان معروف شهر مشهد از دیگر برنامه‌های اجتماع شباب الرضا (ع) گرامی داشت شهادت شهید سید حسن نصرالله در حسینیه شهدای حرم مطهر رضوی بود.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.