آخرین تحولات لبنان

به‌منظور محکومیت حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به لبنان و شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، اجتماع بزرگ «عاشقان حزب‌الله»، در حرم مطهر برادر گرامی امام رضا (ع) در شهرستان طبس برگزار شد.

برپایی اجتماع بزرگ «عاشقان حزب‌الله» در میقات الرضا (ع)

مردم ولایت‌مدار دیار نخل و نارنج با تجمع در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، نفرت و انزجار خود را از اعمال و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.
در این اجتماع، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا محمدی، امام‌جمعه سابق طبس، به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: به‌شهادت‌رساندن سرداران مقاومت مشکلی در مسیر مقابله با اسرائیل جنایت‌کار ایجاد نمی‌کند، بلکه موجی در برابر این غده سرطانی ایجاد می‌کند که ان‌شاءالله موجب نابودی آنها خواهد شد.
وی با بیان این که این نوع ترورها نشانه یأس و ناامیدی اسرائیل در مقابله با جبهه مقاومت است، گفت: شهید سید حسن نصرالله حقیقتاً دین خدا را یاری کرد، به خداباور داشت و برای احیای ارزش‌های خداوند لحظه‌ای صحنه را ترک نکرد و وعده‌های الهی را حق می‌دانست.
امام‌جمعه سابق طبس ادامه داد: شهید سید حسن نصرالله به‌تمام‌معنا اهل ولایت و بصیرت بود و این درس را از یاران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آموخته بود.
حجت‌الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: خداوند متعال انسان‌هایی که در ولایت ذوب شده باشند را در بین مردم عزیز می‌کند و شهید سید حسن نصرالله این خصوصیت را به معنای واقعی کلمه داشت.
 قرائت قرآن کریم توسط استاد احمد باقری و مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کربلایی حسین داریوش ذاکر اهل‌بیت (ع)، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. شایان‌ذکر است، در پی اعلام شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، ضریح مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) سیاه‌پوش شد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.