آخرین تحولات لبنان

مهاجم پرسپولیس در شهرآورد 104 تلاش بسیاری داشت تا شاید دوباره در این بازی بزرگ پایش به گلزنی باز شود، اما در نهایت این مهم حاصل نشد و مهاجم سرخ‌ها موفق نشد گلی بزند.

علیپور در گفت‌وگو با قدس: باید بردهای آسیایی را هم شروع کنیم

به گزارش قدس آنلاین،علیپور با وجود این معتقد است نمایش بدی مقابل استقلال نداشت و از خودش راضی است:« درست است که گل نزدم و نتوانستم تعداد گل‌هایم در دربی را بیشتر کنم، اما از نمایش خودم راضی هستم؛ چون خیلی توان گذاشتم تا تیمم بالا بازی کند. ما خیلی در این بازی دویدیم. البته در این بازی دوبار هم شانس گلزنی داشتم که یک بار ضربه سرم را حسینی از روی خط دروازه بیرون زد و یک بار هم ضربه دقیقم در آستانه عبور از خط دروازه به سامان فلاح خورد وگرنه آن ضربه‌ام صددرصد گل می‌شد، چون حسینی نتوانست توپ را مهار کند. من بدشانس بودم اما مهم برد تیم بود که خوشبختانه به آن رسیدیم. این 3 امتیاز ارزش بسیار زیادی دارد و شما در ادامه فصل نتیجه این برد را در تیم ما خواهید دید. البته درکنار موقعیت‌هایی که من داشتم ضربه فرشاد و وحید امیری، خیلی خطرناک بود که می‌توانست تعداد گل‌های ما را بیشتر کند، اما در هرحال برد مهم بود که بدست آمد چون 3 امتیاز به اندازه 6 امتیاز بدست آوردیم».

مهاجم پرسپولیس درباره میزبانی اراک از این بازی نیز این جملات را به زبان آورد:« میزبانی اراک به طور کلی خوب بود. مردم اراک فوتبال را دوست دارند. پرسپولیسی‌های این شهر برای ما سنگ تمام گذاشتند و دستشان درد نکند. روز خوبی بود اما ای کاش بازی جایی برگزار می‌شد که تعداد تماشاگر بیشتری وارد ورزشگاه می‌شدند. هرچه تعداد تماشاگران بیشتر باشد کیفیت بازی بالاتر می‌رود و به همین دلیل فضای این بازی جذاب تر خواهد شد».

 پرسپولیس حالا با توقف مقابل پاختاکور در تلاش است بردهای خود در لیگ برتر را به لیگ قهرمانان آسیا نیز تعمیم دهد. عیلپور درباره بازی با رقیب ازبک این جملات را به زبان آورد:« بازی مقابل پاختاکور ازبکستان سخت بود. آن‌ها همیشه تیم‌های ایران را آزار می‌دهند. بازی دشواری داشتیم اما همان طور که دیدید مقابل الاهلی بهترین نمایش ممکن را به اجرا گذاشتیم در این بازی هم با کیفیت ظاهر شدیم اما شانس با ما یار نبود و گل بدی خوردیم. نمی‌خواهم اغراق کنم اما واقعیت این است که مقابل الاهلی مستحق باخت نبودیم و حتی می‌توانستیم این تیم را در خانه‌اش شکست دهیم. الاهلی واقعاً شانس آورد از پرسپولیس گل نخورد. آن‌ها را باید می‌بردیم. اما به هرحال آن بازی تمام شد و رفت  ودیگر کاری از دست ما ساخته نیست. باید از بازی با پاختاکور هم درس بگیریم».

 علیپور درباره گاریدو هم این جملات را به زبان آورد:« خوشبختانه خیلی خوب با فضای مربیگری در پرسپولیس آشنا شده و دارد کارش را انجام می‌دهد. ما بازیکنان موظف هستیم عین دستوراتی که سرمربی می‌خواهد را اجرا کنیم. به هرحال او سرمربی ماست و ما بازیکنان باید کارهایی که سرمربی می‌خواهد را در زمین پیاده کنیم. دربی تمام شد و رفت. مأموریت‌های تازه باقی مانده و آقای گاریدو هم بعد از بازی این موضوع را به ما اعلام کرد که دیگر نباید در باد برد دربی بخوابیم». همه دیدند چه بازی‌ای مقابل الاهلی انجام دادیم طوری که دروازه‌بان این تیم ستاره بازی شد، اما حتماً با همه توان در بازی مقابل السد ظاهر می‌شویم تا برنده باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.