آخرین تحولات لبنان

آنجا در شرجیِ شهر خسته ابر ناگهان باران می شود، اشک ناگهان عشق، سکوها ناگهان تب و ساکت ناگهان شلوغ. فرمانده ۵۳ ساله از کنار این همه ناگهان با تردید گذر نمی کند و معتقد است باید آهسته و پیوسته رفت و سرانجام به مقصد رسید.

گفت‌وگوی قدس با ساکت الهامی پیش از مصاف با ملوان/ دربی شمال را می‌بریم و بالا می‌آییم

به گزارش قدس آنلاین، کرشمه تار حسین علیزاده و دلنوازی سنتور کیهان کلهر خزان را تماشایی کرده بود که در آستانه نبردی حساس با ساکت الهامی همصحبت شدیم و شوق پیروز شدن را در تارهای حنجره اش یافتیم.گپ و گفت ما با او به خواندن می ارزد.
*در هفتمین ایستگاه لیگ برتر به ملوان رسیدید. این نبرد یکجورهایی بوی مرگ و زندگی می دهد!
-دربی شمال همیشه جذابیت های خاص خودش را داشته و از سطح فنی قابل قبولی برخوردار بوده. با توجه به شرایط ملوان در جدول و البته شرایط نساجی تصورم این است این بازی همه را سیراب کند و بازی برتر هفته شود.
*و نساجی برای آنکه فانوس ها را وانهد و سوار بر آسانسور بالا بیاید، گریزی جز پیروزی در خانه ندارد. موافقید؟
-برای ما که علیرغم شایستگی ها تا اینجای کار صاحب پیروزی نشده ایم،این بازی  بهترین مجال است تا با نمایشی مقتدرانه همه امتیازات آن را به چنگ بیاوریم. تیم من آماده است و با هماهنگ شدن بازیکنان تازه پیوسته با دیگر بچه ها امیدوارم دربی شمال را ببریم،از پایین جدول کنده شویم و فانوس ها را زمین بگذاریم. من البته برای مازیار زارع و ملوان احترام زیادی قائلم.
*بالاخره جماعتی که روی سکوها شعار مهربان ترین مربی ایران را زیر گوشتان سر می دهند از نساجی انتظار بیشتری دارند!
-این انتظار کاملا بجاست. من پای نساجی ایستاده ام و برای شاد کردن مردم اعتبارم را وسط گذاشتم. من یکشبه به نساجی نرسیدم و با این تیم خاطرات شیرینی دارم. اگر یک روز این تیم را قهرمان جام حذفی کردم، حتما می توانم امسال چهره جدیدی از نساجی رو کنم و شادی را به شهر بیاورم.ضمن اینکه بدشانسی  رهایمان نکرده. شما دیدید که در بازی با استقلال و حتی بازی با شمس آذر ما می توانستیم تیم برتر میدان باشیم.
*با این روند پیش بینی می کنید نساجی پایان نیم فصل کجا بایستد؟
-من از تیمی با ۶۵ سال قدمت حرف می زنم که شناسنامه فوتبال مازندران است. این تیم با حمایت مدیریت باشگاه، همراهی بچه ها، برنامه های ما و حمایت های هواداران خیلی زود در جایی آرام می گیرد که شایسته اش است. من به این بچه ها ایمان دارم و معتقدم از همین جمعه روزهای خوب نساجی فرا خواهد رسید.
*بر خلاف برخی مربیان که از حضور وی ای آر در لیگ برتر انتقادات شدیدی کردند، شما چند بار به تمجید از آن پرداختید. هنوز هم همین نظر را دارید؟
-هیچ کس نمی تواند نقش مثبت وی ای آر را نادیده بگیرد. با وجود کمک داور ویدیویی اعتراض ها به حداقل می رسد و اما و اگرها به آخر.به هر حال باید از یک جای شروع می کردیم تا به نقطه مطلوب برسیم. این را هم اضافه کنم عدالت می گوید وی ای آر باید همه بازی ها را پوشش دهد تا به تیم هایی مثل نساجی ظلم نشود.
*در روزگار قحطی چمنزار از زمین چمن قائم شهر رضایت دارید آقای الهامی؟
-خوشبختانه زمین قائم شهر از شرایط خوبی برخوردار است و از خیلی زمین ها جلوتر است که باید تشکر کنم. در برخی شهرها آنقدر اوضاع چمن قمر در عقرب است که به خاطر بهره مندی از زمین خوب در خانه شاکر می شویم.
*راستی تا اینجای کار به کوین یامگا چه نمره ای می دهید؟
-بی تعارف یامگا یکی از باکیفیت ترین خارجی هایی است که در سال های اخیر به فوتبال ایران آمده. پس از مسائلی که برای او در استقلال پیش آمد با هماهنگی مدیرعامل جذبش کردیم. در قزوین هم بالا بازی کرد و نشان داد پاسخ اعتماد ما را در ادامه لیگ خواهد داد. من برای او که از نظر اخلاقی هم نمونه است روزهای بسیار روشنی را در نساجی تصور می کنم.منتظر اوج گیری یامگا باشید.
* و بحث محمد عباس زاده که علیرغم محبوبیت در قائم شهر راهی به تیم شما پیدا نکرد. چی شد که اینطوری شد؟
-من همین جا می گویم عباس زاده بازیکن بزرگی است و برای مردم نساجی خاطرات ماندگاری را ساخته. اما به هر حال در وضعیت کنونی من اینجا حرف آخر را می زنم و با  ادله خود به این باور رسیدم که صلاح است از او استفاده نکنیم. این دیگر در حیطه وظیفه مربی است.
*فکر می کنید دربی شمال پر گل از آب دربیاید؟
-احتمالش کم نیست. هر دو تیم مهره های هجومی خوبی دارند و رو به جلو بازی می کنند و این می تواند نوید یک بازی تماشایی را دهد. امیدوارم تماشاگران کیف لازم را از تماشای بازی ببرند.

*امیدمافی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.