آخرین تحولات لبنان

تیم فوتبال الاتحاد کلبا موفق شد با درخشش ستاره‌های ایرانی خود با نتیجه سه بر صفر البطائح را در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امارات مغلوب کند.

برتری الاتحاد کلبا با شوت‌های تماشایی ایرانی‌ها

دیدار تیم‌های الاتحاد کلبا و البطائح در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امارات از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری سه بر صفر الاتحاد کلبا به پایان رسید.

کلبا در این دیدار سامان قدوس، مهدی قایدی و شهریار مغانلو، ۳ لژیونر ایرانی خود را از ابتدا در اختیار داشت و توانست با درخشش آن‌ها ۳ امتیاز این دیدار را کسب کند.

حرکت شهریار مغانلو در دقیقه ۲۱ با پاس در عرض به سامان قدوس رسید و این بازیکن با پاس در عمق توپ را به مهدی قایدی برساند، در نهایت قایدی نیز با سر توپ تماشایی دو مدافع حریف را فریب داد و توانست با شوت زمینی با پای چپ دروازه حریف را باز کند.

درخشش ستاره‌های ایرانی کلبا ادامه داشت، قبل از پایان نیمه اول این‌بار مهدی قایدی توپ را در پشت محوطه جریمه به سامان قدوس رساند و این ستاره ایرانی توانست در اولین دیدار رسمی خود برای کلبا با یک شوت تماشایی گل دوم را برای میزبان به ثمر برساند.

گل سوم میزبان نیز در دقیقه ۹۷ توسط اسپاداسیو به دست آمد تا برتری کلبا شیرین‌تر شود.

قدوس و مغانلو در دقیقه ۶۸ از زمین بازی خارج شدند، اما قایدی کامل در این دیدار حضور داشت. با این نتیجه کلبا ۷ امتیازی شد و در رتبه ششم جدول لیگ برتر امارات قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.