آخرین تحولات لبنان

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت موشکی ایران و پیشرفت هوافضای سپاه در وعده صادق یک و دو، به خوبی خود را نشان داد علاوه براین، موقعیت خوبی را برای ایران در جنبه دفاعی و بازدارندگیشان در دنیا فراهم کرده است.

یک نماینده مجلس: اخبار جذابی از سازمان هوافضای سپاه به‌زودی می‌شنویم

ابوالفضل ظهره‌وند نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهدای نشان فتح از سوی رهبر انقلاب به سردار حاجی‌زاده، اظهار کرد: هر مدیریت فعال و موثری، نیاز دارد که مسلح به تشویق باشد، سردار حاجی زاده در تامین امنیت دفاعی کشور و بازدارندگی ایران نقش بسزایی داشته است.

وی با اشاره به اینکه این مدیریت فرمانده هوافضای سپاه قطعا باید مورد تشویق قرار گیرد چراکه موجب مباهات کشور هستند، ادامه داد: قدرت موشکی ایران و پیشرفت هوافضای سپاه در وعده صادق یک و دو، به خوبی خود را نشان داد علاوه براین، موقعیت خوبی را برای ایران در جنبه دفاعی و بازدارندگیشان در دنیا فراهم کرده که باعث شد در عرصه نظامی با قدرت های جهان مانند روسیه خودمان را به اثبات برسانیم.

ظهره‌وند با تاکید بر اینکه قدرت موشکی ایران از قابلیت فنی و طراحی خوبی برخوردار است که باعث شده مورد تحسین جهانیان هم قرار گیریم، گفت: امروز ایران را به عنوان قدرت مطرح در دنیا قبول دارند که این موضوع محصول زحمات هوافضاست.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اخبار بهتر و جذابتری را در آینده نزدیک از این سازمان هوافضای سپاه خواهیم شنید که باعث مباهات‌مان خواهد بود. همچنین فرمانده هوافضا، در چارچوب یک گروه فنی و مهندسی و همراهی نیروها لایق این ظرفیت ملی را شکل داده است.

منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.