تحولات لبنان و فلسطین

سیم خاردار نفوذناپذیر سپاهان که بارها پرهای عقاب‌ها را چیده دوباره در قاب چشم سکانداران تیم ملی قرار گرفته تا در فیفادی به غایت هولناک به یاری یوزها بشتابد.

با محمد دانشگر، مدافع تیم ملی پیش از جدال تاشکند / مجوز نمی‌دهیم دیوار صوتی تیم ملی را بشکنند

به گزارش قدس آنلاین،محمد دانشگر در دالان  سی‌سالگی، آسمان و زمین و زمان را ورق زد و از هوای تازه در تیم ملی سخن گفت و به تصویر بریده بریده سرنوشت اعتنا نکرد.

ناگفته‌های مدافع میانی تیم ملی پیش از نبرد با ازبک‌ها را بخوانید لطفاً.

*آخرین بار پیش از جام ملت‌ها بود که از دروازه‌های تیم ملی رد شدی.چه شد که پس از یک سال دوباره به تیم ملی رسیدی؟

-بسیار خوشحالم که به حدی خوب ظاهر شدم که در فهرست تیم ملی قرار گرفتم و آقای قلعه‌نویی یک بار دیگر مرا دعوت کرد. کادر فنی تیم ملی نشان داده هر بازیکنی که روی فرم باشد؛ پشت خط نخواهد ماند.

*به ملتهب‌ترین فیفادی رسیدیم. فکر می‌کنی تیم ملی بتواند از به سلامت از جدال تاشکند و بازی با قطر که البته هنوز جایش مشخص نشده بگذرد؟

-وقتی 80 میلیون نفر چشم به یک تیم دارند گریزی نداریم جز آنکه 6 امتیاز دو بازی پیش رو را بگیریم تا مسیر جام جهانی هموارتر شود. در اینکه ازبک‌ها و قطری‌ها  باکیفیت بازی می‌کنند و سخت جان هستند تردیدی نیست، اما ما فقط به برد می‌اندیشیم.

*تصور می‌کنی در نبرد سهمگین تاشکند در قلب دفاع ایران حاضر باشی؟

-اگر باشم یک نفس مقابله می‌کنم و اگر نباشم از روی نیمکت، ایران را تشویق می‌کنم. در اردوی تیم ملی مدافعان میانی قابلی مثل شجاع، حزباوی، علی نعمتی و زارع حضور دارند و ما با هدف بستن درهای دفاعی تیم ملی رقابت سالم و دوستانه‌ای داریم. برای همه ما مهم‌ترین چیز ایجاد سد محکم پیش روی عناصر تهاجمی رقیبان است.

*شاید آقای قلعه‌نویی به سیاق مورایس زوج دانشگر-حزباوی را برای دو جدال داغ پیش رو برگزیند. بالاخره شما در سپاهان با هم لینک هستید!

-خب من و محمد امین به هماهنگی خوبی رسیده‌ایم و توانسته‌ایم در دفاع میانی سپاهان کنار هم موفق عمل کنیم. تأکید می‌کنم ارنج در جیب آقای قلعه‌نویی و همکارانش است و ما فقط به تحقق مطالبات مردم فکر می‌کنیم.

*از سپاهان چه خبر؟ گفته بودی مشکلاتی هست که به وقتش بازگو می‌کنی.

-سپاهان تیم بزرگی است و باید با کمترین استرس پیش برود و مردم خوب اصفهان را نومید نکند. به هر حال در هر باشگاهی مشکلات و مسائلی وجود دارد که برای رسیدن به هدف باید حل شود. من به توصیه کاپیتان تیم سکوت می‌کنم و امیدوارم کاری کنند که بازیکنان سپاهان بی دغدغه کار را پیش ببرند. اگر قرار است تیم در کورس مدعیان باشد و با همدلی جام بگیرد، دغدغه‌ها باید مرتفع شود. هوادار سپاهان دیگر با نایب قهرمانی راضی نمی‌شود و از ما کاپ می‌خواهد.

*بازی پنجشنبه را پیش‌بینی نمی‌کنی؟

-دست بالا را می‌گیریم و ازبکستان را در خانه‌اش مقهور خواهیم کرد. خیالتان بابت دیوار دفاعی راحت. اجازه نخواهیم داد دیوار صوتی تیم ملی را بشکنند و ترس را بر جان بچه‌ها بیندازند.

*امیدمافی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.