تحولات لبنان و فلسطین

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز با ۲۴ هزار و ۷۶۴ واحد کاهش در ارتفاع ۲ میلیون و ۸۹ هزار و ۹۴۲ واحد قرار گرفت و قیمت هر قطعه سکه طرح جدید هم در بازار طلای تهران با افزایش ۹۰۹ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۵۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

افت شاخص بورس و رشد قیمت طلا و سکه در معاملات امروز

به گزارش قدس آنلاین شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۶ هزارو ۲۲۴ واحد افت به ۶۹۰ هزار و ۲۵۸ واحد و شاخص قیمت هم‌وزن سه‌هزار و ۳۱۷ واحد کاهش به ۳۶۷ هزار و ۸۹۷ واحد رسید.

امروز معامله‌گران در بورس تهران بیش از پنج میلیارد و ۱۶۶ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۱۷۶ معامله به ارزش ۳۰ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

نمادهای «فولاد، فملی، شستا، وغدیر، شپنا، ویلمت و کچاد» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران نیز امروز با ۱۴۲ واحد افت به ۲۱ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۹۴ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس بیش از پنج میلیارد و ۷۸۹ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۰۶ هزار و ۶۷۸ معامله داد و ستد کردند.

نماد «آریا» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «زاگرس، هرمز، شاوان، فزر، تجلی و خدیزل» بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

گفتنی است هر قطعه سکه طرح جدید امروز (دوشنبه) تا لحظه درج این خبر در بازار طلای تهران ۵۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به فروش رفت که نسبت به روز گذشته ۹۰۹ هزار تومان رشد داشت.

هر قطعه سکه طرح قدیم امروز نسبت به دیروز با رشد ۷۲۰ هزار تومانی، ۴۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان داد و ستد شد.

قیمت نیم‌سکه امروز با افزایش ۶۲۶ هزار تومانی به ۲۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

ربع‌ سکه در روز جاری با رشد ۴۶۳ تومانی نسبت به یکشنبه، ۱۸ میلیون تومان و سکه یک گرمی با ۱۲۷ هزار تومان افزایش، هشت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران با رشد ۶۸ هزار تومانی نسبت به یکشنبه به چهار میلیون و ۱۳۵ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

برپایه این گزارش، در روز جاری بهای هر انس طلا در بازارهای جهانی با ۲ دلار افزایش به ۲ هزار و ۶۵۹ دلار رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.