تحولات لبنان و فلسطین

چهار کتاب شعر به «افق باران»، «ای کاش می‌شد خواب‌ها را دستکاری کرد»، «دخیل» و «چارانه‌های رهایی» به تازگی در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

انتشار چهار مجموعه شعر برای علاقه‌مندان به خواندن این آثار

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر نشر، چهار کتاب شعر به «افق باران»، «ای کاش می‌شد خواب‌ها را دستکاری کرد»، «دخیل» و «چارانه‌های رهایی» به تازگی در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

«به افق باران» مجموعه شعری از عباس شاه‌زیدی با محوریت اشعار آیینی و ولایی است. اشعار در قالب‌های سنتی شعر فارسی سروده شده و بسیاری از آنها برگزیده کنگره‌های کشوری شعر است. 

«ای کاش می‌شد خواب‌ها را دستکاری کرد» از حسن صنوبری نورسیده‌ای دیگر از کتاب‌های شعر است. اشعار کتاب، نوی نیمایی هستند و حاوی تلاش‌های شاعر برای خلق زیبایی، تمرین‌های ساختاری و نوعی اندیشه‌ورزی و کنکاش در شعر است. موضوع اشعار اغلب عاشقانه، میهنی، سیاسی، عرفانی، فلسفی و توصیف طبیعت است. «دخیل» سروده عباس کیقبادی شامل اشعاری با موضوعات آئینی، اجتماعی و عاشقانه‌ست که در قالب‌های سنتی مانند غزل و مثنوی سروده شده است. کیقبادی در «دخیل» کوشیده تا مضامین تازه و امروزی را با زبان پخته و محکم بیان کند.

«چارانه‌های رهایی» مجموعه رباعی سعید یوسف‌نیا شامل ۲۰۰ رباعی در زمینه توحید و حکمت و عرفان است که فضای اغلب رباعیات به شکل انتزاعی به تصویر کشیده شده است. 

هر چهار جلد کتاب با شمارگان ۳۰۰ نسخه در بازار نشر موجود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.