تحولات لبنان و فلسطین

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با افزایش تولیدات پالایشگاهی، در مهر ماه به صورت میانگین روزانه ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در کشور تولید و ۱۲۶ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده است.

ناترازی بنزین به‌روزی یک میلیون لیتر کاهش یافت

به‌گزارش قدس آنلاین، کرامت ویس‌کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی روزانه ۲۶۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی را جابه‌جا می‌کند.

وی افزود: از ابتدای سال تا روز ۲۲ مهر ماه در مجموع ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون لیتر سوخت مایع تحویل نیروگاه‌های کشور شده است که نسبت به سال گذشته حدود ۳۸ درصد رشد یافته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال ۱۰ میلیارد لیتر سوخت مایع دیگر به نیروگاه‌های کشور تحویل دهیم.

وی ادامه داد: با افزایش تولیدات پالایشگاهی، در مهرماه به صورت میانگین روزانه ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در کشور تولید و ۱۲۶ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده است.

ویس‌کرمی تصریح کرد: ۷۰درصد تأمین بنزین در نوار جنوبی کشور تولید می‌شود، در حالی که حدود ۷۵ درصد مصرف در نیمه شمالی کشور اتفاق می‌افتد که این امر حجم عملیات فشرده و سنگینی را به این شرکت تحمیل می‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.