تحولات لبنان و فلسطین

۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶
کد خبر: 1020637

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: نگاه و رویکرد وزارت ورزش و جوانان نسبت به کشتی یعنی ورزش اول کشور متفاوت و ویژه است و امیدوارم این نگاه در بدنه دولت هم وجود داشته باشد.

رنگرز: نگاه وزارت ورزش به کشتی ویژه است

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امشب (چهارشنبه) در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از وزیر ورزش و جوانان ممنون هستم که در کمپ تیم‌های ملی کشتی حاضر شد.

وی افزود: احمد دنیامالی از زمان تصدی مسوولیت وزارت ورزش و جوانان برای چندمین بار در کمپ تیم‌های ملی کشتی آزاد حاضر شدند و صحبت‌های دلگرم کننده ایشان در جمع قهرمانان بیانگر آن است که اراده‌، نگاه و رویکرد وزارت ورزش و جوانان نسبت به کشتی ورزش اول کشور، متفاوت و ویژه است و امیدوارم این نگاه در بدنه دولت هم وجود داشته باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: کشتی در المپیک نشان داد هر اندازه که حمایت و سرمایه‌گذاری شود می‌تواند در تثبیت جایگاه ورزش ایران نقش مهم و تاثیرگذاری ایفا کند.

رنگرز در پاسخ به این پرسش که شرایط تیم‌های کشتی امید و بزرگسالان ایران در آستانه مسابقات جهانی چگونه است، گفت: سال گذشته به دلیل عدم صدور روادید امکان حضور در مسابقات امیدهای جهان وجود نداشت و به همین علت نمی‌توان ارزیابی دقیقی داشته باشیم اما می‌رویم تا با دعای خیر مردم عنوان قهرمانی امیدهای جهان در سال ۲۰۲۲ تکرار شود.

وی در پایان درباره شرایط چهار کشتی‌گیر اوزان غیر المپیکی گفت: چهار کشتی‌گیر شاخص در این اوزان حضور دارند که همگی از قهرمانان و مدال‌آوران هستند اما تعدد، کمیت و کیفیت حریفان به گونه‌ای است که کار سخت خواهد بود.

احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان امشب (چهارشنبه) در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور یافت.

در این بازدید وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کادر تیم آزاد و فرنگی به گفت‌وگو پرداخت و برای ملی‌پوشان در مسابقات پیش‌رو آرزوی موفقیت کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.