تحولات لبنان و فلسطین

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هشت دستگاه آمبولانس جدید در راستای برنامه تحول و نوسازی ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی از سازمان اورژانس کشور به این دانشگاه اختصاص یافت.

اختصاص هشت دستگاه آمبولانس جدید به علوم پزشکی مشهد

به گزارش قدس خراسان، دکتر علی یزدانی افزود: این آمبولانس‌ها با تمامی تجهیزات و با امکانات به روز دنیا، با ارزش تقریبی ۴۸۰ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: آمبولانس‌های جدید پس از انجام مراحل قانونی و بر اساس دستورالعمل‌های سازمان اورژانس کشور، در شهرهای مشهد و شبکه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد توزیع می‌شود.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که هم اینک ۱۸۲ دستگاه آمبولانس اورژانس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعال است و این دانشگاه با کمبود ۱۰۰ دستگاه آمبولانس مواجه است گفت: با افزوده شدن این هشت دستگاه آمبولانس جدید، تعداد آمبولانس‌های فعال این دانشگاه به ۱۹۰ دستگاه افزایش می‌یابد.

یزدانی افزود: تامین ۹۲ دستگاه آمبولانس دیگر در راستای خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در مشهد و استان خراسان رضوی، حمایت خیران حوزه سلامت را می‌طلبد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.