تحولات لبنان و فلسطین

فرمانده کل نیروی انتظامی کشورگفت:برابرقولی که پیش از این دادیم تاپایان سال جاری،۲ میلیون ازاتباع بیگانه غیرمجاز جمع‌آوری و طرد می‌شوند؛اما آن دسته از اتباعی که قانونی وارد کشور ما شده،میهمان ماهستند؛سایه وچتر امنیت و حمایت برسرآن‌ها هم گسترانیده است.

جمع‌آوری و طرد ۲ میلیون اتباع بیگانه غیرمجاز از کشور تا پایان امسال

سردار احمدرضا رادان ضمن اشاره به دلیل حضور خود در مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز در مجلس برای ملاقات با نمایندگان مردم بیان مطالب و مسائل ایشان و هم‌فکری برای حل مسائل آنان حضور پیدا کردیم که یکی از مسائل و دغدغه‌های مشترک برخی نماینده‌ها موضوع اتباع بیگانه غیرمجاز بود.

وی با اشاره به صحبت‌های پیشین خود درخصوص خروج اتباع‌ بیگانه غیرمجاز از کشور تا پایان سال، عنوان کرد: برابر قولی که پیش از این دادیم و صحبت‌هایی که کردیم، تا پایان سال جاری، ۲ میلیون از اتباع بیگانه غیرمجاز که از مسیرهای غیرقانونی وارد کشور شده و غیر قانونی هم اسکان و بعضا غیرقانونی اشتغال پیدا کرده‌اند، حتماً مورد رسیدگی، جمع‌آوری و طرد قرار می‌گیرند.

آن دسته از اتباع عزیزی که قانونی وارد کشور ما شده و اسکان و اشتغال دارند، مهمان ما هستند و سایه و چتر امنیت بر سر آن‌ها هم گسترانیده است و از حمایت انتظامی هم برخوردارند.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.