تحولات لبنان و فلسطین

هافبک - مهاجم استقلال براین باور است استقلال بدون حضور او نیز به روزهای اوج برمی‌گردد.

مهرداد محمدی در گفت‌وگو با قدس: برای بازگشت عجله نمی‌کنم / باید به سرمربی جدید کمک کنیم

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد محمدی که پس از یک محرومیت سنگین تازه به ترکیب استقلال برگشته بود و حالا باید به دلیل مصدومیت دوران دوری را تحمل کند، درباره شرایط استقلال گفت:«استقلال یک باشگاه بزرگ ومردمی است که این فصل کمی دچار بدشانسی شده است. برای مثال درهمین بازی آخر مقابل النصر دیدید ما شایسته باختن نبودیم اما متأسفانه روی یک لحظه غفلت دروازه‌ ما باز شد و گل خوردیم. بازی خوبی مقابل این تیم انجام دادیم و نشان دادیم روح بزرگی داریم و حتی در مقابل ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال هم بهترین نمایش ممکن را به اجرا می‌گذاریم».

*آخر مصدومیت‌ها

 محمدی درباره مصدومیتی که در آن بازی رخ داد، گفت:«این دیگر آخرش بود. نمی‌دانم یک لحظه چه اتفاقی افتاد که آن برخورد ایجاد شد. خواست خدا بوده و من همه تلاشم را می‌کنم دوباره در بهترین شرایط ممکن برگردم. خیلی ناراحت شدم که در یک بازی بزرگ آن اتفاق به وجود آمد. بدشانسی بزرگی بود. امیدوار بودم پس از مصدومیت آرام، آرام به شرایط ایده‌آل برگردم که این اتفاق رخ داد. حتماً حکمتی هست و باید تلاش کنم با قدرت برگردم».

*بازگشت بدون عجله

 محمدی با ابراز خرسندی از عمل جراحی که روی پایش انجام شده، گفت:« چند روز دیگر باید گچ پایم را باز کنم و کارم را از نو شروع کنم. به هرحال اتفاقی است که رخ داده و باید زودتر همه چیز را به شرایط اول برگردانم. سعی می‌کنم زیر نظر پزشکان جلو بروم و عجله‌ای برای بازگشت ندارم. هر زمان آماده بازگشت شدم دوباره پا به توپ می‌شوم و تلاش می‌کنم دینم را به استقلال ادا کنم».

*کمک به سرمربی جدید

 وینگر آبی‌ها درباره حضور موسیمانه در استقلال نیز این توضیحات را داد:« ایشان مربی باتجربه‌ای است و باید همه دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم استقلال روند بهتری در پیش بگیرد. استقلال بازیکنان بزرگی دارد. قطعاً در غیاب من هم تیم لطمه نمی‌خورد؛ چون ما یک تیم بزرگ هستیم. اعتقاد دارم باید به سرمربی جدید کمک کنیم تا زودتر با شرایط تیم آشنا شود».

* نشانه‌های النصر

محمدی درباره اینکه تا چه اندازه امیدوار است که استقلال به روزهای اوج برگردد، این پاسخ را داد:« به زودی این اتفاق رخ خواهد داد. ما تیم بزرگی هستیم و هواداران بزرگی داریم. حق استقلال نیست که چنین شرایطی را تجربه کند. باید با همه وجود کار کنیم.» وی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به بازی‌های سختی که درآینده پیش روی استقلال است گفت:« اگر می‌خواهیم به اوج برگردیم نباید توجهی به نام تیم‌ها داشته باشیم. به نظر من استقلال با آن نمایشی که مقابل النصر ارائه داد، نشان داد تیم بسیار بزرگی است و از هیچ حریفی واهمه ندارد».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.