تحولات لبنان و فلسطین

با توجه به احتمال انتخاب هافبک اسپانیایی منچسترسیتی به عنوان برنده توپ طلای ۲۰۲۴، مهاجم برزیلی رئال که پیش از این شانس اصلی بود، سفرش را به پاریس برای حضور در این مراسم لغو کرد.

غافلگیرکننده از مراسم توپ طلا ۲۰۲۴؛ رودری بهترین می‌شود، وینیسیوس قهر کرد!

 مراسم توپ طلای ۲۰۲۴ فرانس فوتبال در حالی امشب در پاریس برگزار می‌شود که گمانه‌زنی‌ها درباره نام برنده بهترین بازیکن بالا گرفته است.

در حالی تا صبح امروز از وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی رئال مادرید به عنوان شانس اول توپ طلا نام برده می‌شد که حالا از پاریس خبر می‌رسد که نام رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی روی توپ طلا حک خواهد شد.

به گزارش AS، وینیسیوس به قدری مطمئن است که او جایزه‌ای را دریافت نخواهد کرد که برنامه‌هایش برای حضور در شصت و هشتمین دوره توپ طلا لغو شده است.

رودری پس از قهرمانی در لیگ برتر با سیتی و قهرمانی اروپا با اسپانیا، به اولین هافبک در پست خودش تبدیل خواهد شد که پس از لوکا مودریچ برنده توپ طلای ۲۰۱۸، این جایزه را دریافت می‌کند.

رودری در طول فصل گذشته یکی از بازیکنان تاثیرگذار سیتی و تیم ملی اسپانیا بود. او به سیتی کمک کرد که اولین باشگاهی باشد که ۴ دوره متوالی قهرمان لیگ برتر شود. او همچنین یکی از مهره‌های اصلی در قهرمانی اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ بود.

اگر هافبک سیتی موفق به کسب توپ طلا شود، خبر خوبی در چند ماه سخت گذشته برای این بازیکن ۲۸ ساله خواهد بود که به دلیل مصدومیت شدید زانو در این فصل حضور ندارد.

فابریزیو رومانو، روزنامه‌گار مشهور ایتالیایی هم ساعتی پیش در پستی در شبکه اجتماعی X نوشت: وینیسیوس جونیور به پاریس سفر نخواهد کرد، زیرا رئال مادرید می‌داند که او توپ طلا را نخواهد برد.
هیچ فردی از رئال مادرید در این مراسم شرکت نخواهد کرد. بدون فلورنتینو پرز، بدون وینی جونیور، بدون کارلو آنچلوتی و بدون جود بلینگهام.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.