کشمکش و درگیری میان مدیرعامل پرسپولیس و سنگربان جدید تراکتور در روز های اخیر بالا گرفته است.

کشمکش ادامه‌دار درویش و بیرانوند / تکاپوی پرسپولیسی‌ها برای نقره داغ کردن سرخ‌های تبریز

علیرضا بیرانوند بی‌تردید یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های بازار نقل‌وانتقالات تابستانی لیگ‌برتر محسوب می‌شود. او که فصل گذشته هم تا یک‌قدمی الحاق به استقلال رفت و سرانجام در پرسپولیس ماند؛ در بازار تابستانی این فصل، تصمیم خود برای جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت را نهایی کرد و راهی تراکتور شد.

این درحالی است که مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی هستند که فسخ قرارداد انجام شده از سوی بیرانوند غیرقانونی است.

سایت باشگاه پرسپولیس بلافاصله پس از رونمایی تراکتور از بیرانوند، در رابطه با شکایت خود از این باشگاه نوشت:

«باشگاه پرسپولیس پیش از این درباره فسخ غیرموجه قرارداد علیرضا بیرانوند جزئیاتی را تشریح کرده بود. همچنین صراحتا اعلام گردید که مذاکره هر باشگاهی با این بازیکن به منزله اغوای او برای فسخ یک طرفه قرارداد است. بر این اساس، باشگاه پرسپولیس با توجه به اسناد موجود و علم بر غیرقانونی بودن فسخ قرارداد این بازیکن، از باشگاه تراکتور به علت مذاکره و عقد قرارداد با بازیکن تحت قرارداد خود رسما شکایت می‌کند و فردا لایحه خود را تقدیم مراجع قانونی خواهد کرد».

سکوت بیرانوند شکست

علیرضا بیرانوند، (شنبه) هفته جاری در حاشیه تست پزشکی خود در ایفمارک در جمع خبرنگاران، خبر از شکایت خود از باشگاه پرسپولیس بابت دریافت مطالبات داد.

او در مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال (ایفمارک) گفت: «دفعه قبل صحبتی از مدیرعامل پرسپولیس شنیدم که گفته بود تمام پول این فصل را به بیرانوند دادیم؛ ولی من امروز صحبتی با سلیمانی (وکیلم) داشتم که امروز شکایتی از پرسپولیس بابت طلب‌هایم داشته باشد. صحبتی هم داشتند و گفته بودند بالای ۲۰ درصد نمی‌توانند بدهند اما ۲۰ درصدی که آن‌ها می‌گویند آپشن است».

ادعای تازه درویش درباره شکایت از بیرانوند

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، روز گذشته (دوشنبه) در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا بیرانوند در این پرونده برنده می شود یا پرسپولیس؟ گفت: «هیچ نکته تاریکی در دفاع پرسپولیس وجود ندارد و اگر قانون باشد هیچ روزنه‌ای برای شخص دیگری جز پرسپولیس نیست که پیروز شود».

اختلاف علنی درویش و بیرو

در حالی که اختلافات درویش و بیرانوند کاملا علنی شده؛ حالا هر ۲ طرف علیه هم شکایت کرده‌اند.

درویش و پرسپولیسی‌ها معتقدند بیرانوند قراردادش را به صورت غیرقانونی فسخ کرده و قصد دارند او و باشگاه تراکتور را نقره داغ کنند. در این بین حتی شایعاتی درباره حضور حسین پورحمیدی در پرسپولیس به شرط لغو شکایت هم مطرح شد، ولی این باشگاه قصد دارد شکایت را تا انتها پیگیری کند.

در نقطه مقابل علیرضا بیرانوند هم اعلام کرد بابت مطالبات خود از پرسپولیس شکایت کرده و در مصاحبه‌ خود مدعی شده که تمام اقداماتش قانونی بوده است.

انتظار برای دفاعیات تراکتور

روز گذشته (دوشنبه) جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از باشگاه تراکتور و علیرضا بیرانوند در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال برگزار شد.

باشگاه پرسپولیس دفاعیات خود را در ۲۱ صفحه ارائه کرده و باشگاه تراکتور یک هفته فرصت دارد که لایحه دفاعی خود را ارائه کند.

کشمکش بی‌پایان

رای نهایی این پرونده جنجالی دیر یا زود اعلام خواهد شد، اما گویی کش‌مکش پرسپولیسی‌ها و بیرانوند که در روز های اخیر به اوج رسیده؛ ادامه‌دار خواهد بود.

احتمالاً رای نهایی این پرونده تا ۳ هفته آینده اعلام شود و باید دید در نهایت علیرضا بیرانوند موفق به کسب رای دلخواه خواهد شد یا پرسپولیس با کسب رای ایده آل خود، رشته های تراکتور را پنبه می‌کند؟!

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادمصلحي IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    0 0
    هرکي هست دلسوز براي پرسپوليس باشه.خيلي خوبه