قدس آنلاین – محسن رنگیان: برنامه کاربردی تقویم در گوشی آی فون برای ردیابی جدول برنامه های شما و اضافه کردن وقایع، مفید است و امکان یکپارچه سازی آن را با سایر برنامه ها به ارمغان می آورد.

زندگی آسان‌تر با برنامه تقویم مدرن آیفون + لینک دانلود

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، با این برنامه شما از سال روز تولدتان آگاه شده و برای ارسال آرزوهای روزتولد خود به فیس بوک یا iMessage مراجعه می کنید.

اما برنامه تقویم جدید، خیلی بیش‌تر از اصول اولیه، امکانات در اختیار شما می گذارد و برخی از آن‌ها به خوبی با حساب‌های ایمیل و شبکه های اجتماعی برای بهتر دنبال کردن جدول برنامه‌ها، متصل می شوند.

برنامه ای که خواهید دید به شما خیلی بیشتر از برنامه تقویمی که آیفون ارائه کرده است، امکانات می‌دهد.

برنامه Cal (رایگان) یک رابط کاربری ساده و ظریف است. این برنامه تقویم، یک نمای استاندارد از یک ماه را با آیتم های برنامه ریزی شده برای روزها در پایین صفحه ارائه می دهد.

تنها با یک ضربه به تقویم هفته جاری منتقل شده و می توانید فقط حوادثی را که امروز قرار است اتفاق بیفتد، ببینید. دکمه قرمز رنگ "بعدی" به شما کمک می کند تا آیتم بعدی برنامه خود را خالی کنید.

نکته جالب در مورد CAL این است که، وقتی شما یک رویداد در برنامه خود دارید، می‌توانید با زدن یک ضربه آن را به صورت تمام صفحه ببینید.

در این صورت شما قادر خواهید بود تا نام رویداد و زمان آن را، همراه با مکان آن بر روی نقشه داشته باشید، یک دکمه هم جهت باز کردن نرم افزار نقشه، در صورت نیاز به مسیریابی و دکمه هایی در کنار آن و پایین برای اضافه کردن افراد، نوشتن یادداشت‌هایی درباره این رویداد و راه اندازی آلارم یادآوری، تعبیه شده است.

طرح این تقویم بسیار قابل درک بوده و ناوبری بین صفحات مختلف سریع و کارآمد است. این نرم افزار دارای یک ویژگی فوق العاده برای مدیریت وظایف از طریق AnyDo (یک برنامه مربوط به لیست کارهایی است که باید صورت گیرد) همراه با نرم افزار CAL است.

با هر دو برنامه، بر روی گوشی آی فون خود، می توانید رخدادهای روز را مدیریت کرده و به لیست کارهای خود، مانند لیست خرید، دسترسی سریع داشته باشید.

لینک دانلود:
http://download.cnet.com/Cal-Your-life-Your-Calendar/3000-2124_4-75954750.html

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.