تحولات لبنان و فلسطین

۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
کد خبر: 234718

قدس آنلاین یزد - فرمانده انتظامي شهرستان مهريز از دستگيري دو نفر سارق حرفه اي و سابقه داري كه اقدام به سرقت سيم هاي برق شبكه هوايي در شهرستان مي كردند خبرداد.

دستگيري سارقان سيم برق شبكه هوايي مهريز

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سرهنگ منوچهر نصيري  گفت: در پي وقوع سرقت سيم و کابل برق شبکه هوايي در يكي از مناطق شهر مهريز كه باعث خاموشي هاي پي در پي و نارضايتي مردم را فراهم آورده بود پيگيري ويژه اين پرونده در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: در اين راستا تيم ويژه اي از كارآگاهان و ماموران انتظامي اين پليس مسئول رسيدگي به اين پرونده شده و گشت هاي محسوس و نامحسوس خود در سطح شهر و در ساعات پاياني شب آغاز كردند.

نصيري ادامه داد: سرانجام مامورين پليس آگاهي نسبت به شناسایي دو نفر سارق سيم شبکه هوايي كه قبلا نيز سابقه سرقت در اين شهرستان را داشتند اقدام و در يك عمليات پليسي آنها را دستگير كردند.

سرهنگ نصيري تصريح كرد: در تحقيقات صورت گرفته از متهمان آنان به پنج فقره سرقت سيم و کابل برق شبکه هوايي اقرار و مالخر اموال مسروقه را معرفي كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان مهريز در پايان افزود: جهت رضايتمندي شهروندان و احساس امنيت در سطح حوزه استحفاظي، گشت هاي تلفيقي پليس هاي تخصصي اين شهرستان، در شبانه روز و به صورت مستمر در سطح حوزه استحفاظي بكارگيري شده اند.

 

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.