تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: می‌توان با بها دادن به بخش صنعت و تولید مشکلات و تبعات کمبود ذخایر نفتی را کاهش داد و مشکلات اقتصادی کشور را به حداقل رساند.

تکیه بر تولید تبعات کمبود ذخایر نفتی را کاهش می دهد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سید ناصر موسوی لارگانی با اشاره به وضعیت اقتصادی استان اظهار کرد: باید به فکر جذب سرمایه‌گذاری‌های بیشتری به استان باشیم تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد استان باشیم.

وی ادامه داد: برای این کار در ابتدا باید مدیران استان روش‌های قدیمی جذب سرمایه‌گذاران را کنار بگذارند و به سمت برنامه‌های جدید حرکت کنند و باید به سمت جذب سرمایه‌گذار برای صنایعی برویم که به آب کمتری نیاز دارند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و افزایش توان تولید در داخل به خوبی می‌توان اثر تحریم‌ها را به شدت کاهش داد و این موضوعی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز توجه بسیار ویژه‌ای به آن دارند.

وی با اعلام اینکه توجه به موضوع تولید داخلی می‌تواند راهگشای مشکلات بسیاری باشد، اضافه کرد: می‌توان با بهاء دادن به بخش صنعت و تولید مشکلات و تبعات کمبود ذخایر نفتی و یا تحریم صادرات این محصول را کاهش داد و مشکلات اقتصادی کشور را به حداقل رساند.

موسوی لارگانی تاکید کرد: قوانین بسیار خوبی برای حمایت از تولید در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده که امیدواریم این قوانین به درستی و به طور کامل توسط دستگاه‌های متولی اجرایی شوند تا اثرات مفید و موثر آنها بر تولید و اقتصاد کشور نمایان شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.