به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، Dell به تازگی برنامه ی پشتیبانی جدیدی برای نظارت بر عملکرد کامپیوترهای شخصی و تبلت های کاربرانش، با نام SupportAssist تدارک دیده است.
این برنامه علاوه بر ارائه ی خدمات به کاربران رایانه های شخصی و تبلت ها، خدمات سروری، ذخیره سازی شبکه های توسعه یافته و تقویت فناوری شبکه های جاسازی شده را به طور مدوام ارائه می دهد.
نظارت فعال این سیستم جدید برای مشتریان و مهندسان در بیش از 66 کشور جهان و به 99 زبان دنیا امکان پذیر می باشد.
مدیر اجرایی Dell عنوان کرده است که پشتیبانی فنی کامل برای کاربران، کارشناسان و مهندسان از طریق برنامه ی جدید پشتیبانی SupportAssist امکان پذیر است.
قیمت گذاری در سیستم پشتیبانی SupportAssist براساس مناطق مختلف و تعداد تقاضاهای پشتیبانی شونده، متغیر است.
نظر شما