انتخابات

قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي آذربايجان شرقي از کاهش 8 درصدي وقوع سرقت و افزايش 20 درصدي کشف سرقت در ايام نوروزي در مقايسه با نوروز سال 93 در استان آذربايجان‌شرقي خبر داد.

کاهش 3 درصدی تصادفات در آذربایجان شرقی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حسن خاني در همايش تخصصي پليس آگاهي انتظامي استان با ابراز رضايت از عملکرد پليس و وضعيت امنيت استان گفت: طرح نوروزي پليس استان از 25 اسفند ماه 93 تا 15 فروردين 94 با حضور گسترده و مستمر ماموران پليس به اجرا درآمد و شاهد عملکرد مثبت پليس در اکثر حوزه هاي امنيتي بوديم.

اين مقام ارشد انتظامي استان افزود: با وجود افزايش 10 درصدي ميزان ترددها و ثبت تردد بيش از 10 ميليون و 110 هزار خودرو در محورهاي مواصلاتي استان و کاهش 3 درصدي تصادفات نسبت به مدت مشابه در سال قبل بوده و شاهد وضع مناسبي در کنترل ترافيک و حوادث جاده اي بوديم.

وي ادامه داد: همچنين در نتيجه اجراي درست و مناسب طرح نوروزي در بخش وقوع سرقت شاهد 8 درصد کاهش و در بخش کشف سرقت شاهد افزايش 20 درصدي بوده و در اين مدت بيش از 1500 مجرم سابقه‌دار و معتاد و خرده‌فروش دستگير شدند.

وي استان آذربايجان‌شرقي را با وجود گستردگي وسعت و فراواني جمعيت يکي از امن‌ترين استان‌هاي کشور دانست و گفت: خوشبختانه استان ما از نظر وقوع جرايم خشن از پاک‌ترين استان‌هاست و در طي ايام نوروز نيز هيچ موردي از جرايم خشن به وقوع نپيوسته است.

سردار حسن‌خاني با بيان اينکه در سال گذشته و سال جاري مبارزه با سرقت اولويت اول پليس استان است تصريح کرد: با برنامه ريزي هاي انجام شده و تشکيل قرارگاه مبارزه با تشديد سرقت شاهد کاهش 3 درصدي وقوع سرقت در سال گذشته در استان بوديم در حاليکه د رچهار سال گذشته وقوع سرقت با رشد قابل توجهي مواجه بود.

وي همچنين تلاش جهت پايين آوردن تلفات تصادفات جاده اي را از ديگر چالش هاي پليس استان ذکر و خاطرنشان کرد: سال گذشته با تلاش هاي صورت گرفته توسط ناجا در کل کشور شاهد کاهش 1200 نفري آمار فوت ناشي از تصادفات بوديم که سهم استان ما از اين کاهش 10درصد يعني معادل 120 نفر کاهش فوتي بود.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.