تحولات لبنان و فلسطین

قدس انلاین- تبریز: نماینده شهرداران کشور گفت: هرچند مدیریت واحد شهری به وجود نیامده اما مدیریت هماهنگ شهری با همراهی مسئولان مختلف حاصل شده است و امروز رضایتمندی مردم از شهرداری بیشتر شده است.

کشور از نبود مدیریت واحد شهری می‌لنگد

به گزارش قدس انلاین از تبریز، صادق نجفی  در همایش نکوداشت شوراها در تبریز با بیان اینکه شهر تبریز در مقاطع بسیاری جزو اولین‌ها بوده است، اظهار داشت: شان و جایگاه شهر تبریز باید در تمامی جایگاه ها حفظ شود و امروز در بسیاری از جاها اثر گذار هستیم.

وی  تصریح کرد: انتظار مردم ایران از نخبگان تبریز انتظار بالایی است و باید شوراهای قوی نیز که نماد مردم سالاری هستند داشته باشیم.

شهردار تبریز خاطر نشان کرد: هرچند مدیریت واحد شهری به وجود نیامده اما مدیریت هماهنگ شهری با همراهی مسئولان مختلف حاصل شده است و امروز رضایتمندی مردم از شهرداری بیشتر شده است.

نجفی گفت: به مردم تبریز قول داده‌ام تا برنامه مصوب شورای شهر را بدون هرگونه دیدگاه‌های خاص اجرا کنیم و از افتخارات ما این است که در نقاط محروم شهر توسعه را انجام دهیم.

وی افزود: کارهای بزرگی در شهر تبریز انجام شده و در زمان باقیمانده از عمر شورای چهارم به خواسته ‌ای اعضای شورا عمل خواهیم کرد و آینده شهر تبریز را درخشان می‌بینیم.

شهردار تبریز تاکید کرد: توسعه تبریز و آذربایجان‌شرقی برای مسئولان ارشد کشوری نیز دارای جایگاه خاصی است و همه ما باید به فرمایشات رهبری در همدلی توجه کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.