تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین:استاندار خراسان شمالی گفت:از زمان آغاز به کار دولت یازدهم اعتبارات خوبی به دهیاری ها وشوراهای اسلامی اختصاص داده شده که اعضای شوراها باید اعتبارعمرانی اختصاصی در حساب خود را برای عمران و آبادانی روستاها هزینه کنند.

شوراها اعتبارات عمرانی خود رابرای عمران و آبادانی روستاها هزینه کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، سید علی اکبر پرویزی در همایش شوراهای اسلامی روستاهای بجنورد اظهار داشت: اعتباردراختیار دستگاه های دولتی محدود بوده و به علت محدودیت مالی اختصاص اعتبار نیز مطابق با اولویت بندی برنامه ها هزینه می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 51 میلیارد تومان به شوراها و دهیاری های استان اعتبار اختصاص داده شده است.
پرویزی با اذعان بر اینکه عملکرد شوراهای اسلامی همچون مجلس شوراست خاطرنشان کرد:تصویب بودجه، عوارض و نظارت جزو وظایف اصلی شوراهاست که البته هر شورا یا دهیاری که کارهای عمرانی بیشتری انجام دهند ما نیز حمایت خواهیم کرد.
وی نگاه دولت تدبیر و امید را توسعه مناطق عنوان کرد و افزود: برنامه ششم توسعه با این نگاه تدوین و اجرایی می شود
.
پرویزی بیان کرد: در حال حاضر87 روستا گاز رسانی شده و 184 روستا در حال اجرای گاز رسانی است که امیدورایم قبل ازپایان دولت یازدهم جشن پایان گاز رسانی روستاها را بگیریم.
وی در ادامه توضیح داد: در طول 36 سال گذشته 1600 کیلومتر راه در این استان آسفالت شده بود و این در حالیست که در 20 ماه گذشته 170 کیلومتر راه روستایی آسفالت شده که تا پایان امسال این رقم به 400 کیلومتر افزایش می یابد.
پرویزی با اشاره به دغدغه مردم و دولت در حوزه اشتغال جوانان کاهش نرخ بیکاری را از مهم ترین برنامه دولت یازدهم برشمرد و گفت: رفع مشکل بیکاری جوانان با سرمایه گذاری بخش خصوصی قابل حل بوده و دولت به تنهایی نمی تواند این معضل را حل کند
.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.