تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین- تبریز: رئیس پليس مبارزه با مواد مخدر استان آذربايجان شرقي از انهدام يک باند بزرگ مواد مخدر و کشف 120کيلوگرم مواد از داخل خودروي خودرو هيوندا آزرا خبر داد.

120 کيلو ترياک هيوندا آزرا به مقصد نرسيد/ متلاشی شدن باند بزرگ مواد در آذربایجان شرقی

به گزارش قدس انلاین از تبریز، قاسم دهقاني در تشريح اين خبر گفت:  پليس مبارزه با مواد مخدر استان در سال جاري  به توفيقات بزرگي دست يافته که در مقايسه با مدت مشابه در سال گذشته از رشد 9 درصدي کشف مواد مخدر برخوردار است.

وی  ادامه از 756 مرحله عمليات پاکسازي طي اين مدت خبر داد و اضافه کرد: در نتيجه اين اقدامات اعضاي 5 باند تهيه و توزيع مواد مخدر دستگير و در اختيار مقام قضايي قرار گرفتند.

اين مقام انتظامي، اظهار داشت: آموزش و پيشگيري در اولويت کاري اين پليس قرار دارد، لذا طي 40 روز اخير بيش از 2500 نفر که اکثرا والدين دانش‌آموزان بودند با همکاري معاونت اجتماعي  استان به صورت چهره به چهره در رابطه با شناخت موادمخدر و راههاي مقابله با آن با حضور کارشناسان آموزش ديدند.

وي با اشاره به اينکه ماموران پليس مبارزه با مواد شهرستان تبريز هفته گذشته موفق شدند طي عملياتي يک باند فعال در حوزه موادمخدر را شناسايي و دستگير کنند، افزود: در اين عمليات 120 کيلو مواد مخدر ترياک کشف، يک خودرو هيوندا آزرا توقيف و 2 متهم دستگير شده و در اختيار مقام قضايي قرار داده شدند.

سرهنگ دهقاني در ارتباط با شگرد اين باند گفت: آنها قصد داشتند با جاسازي مواد در درون خودرو و تحت پوشش مسافر اين مواد افيوني را از يکي از استان‌هاي مرکزي کشور وارد کرده و در سطح استان توزيع کنند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان در پايان جامعه ي هدف قاچاقچيان و سوداگران مواد مخدر را جوانان دانست و تصريح کرد: خانواده ها بايد مراقب رفتار فرزندان خود بوده و توجه بيشتري نسبت به رفت و آمدها، دوست‌يابي ها و مهارت‌هاي اجتماعي آنها داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    اگر جوان کار ودرآمد داشته باشد هیچوقت به طرف مواد فروشی نمی رود ما راه چاره را گم کرده وجوانان را مزمت می کنیم بیکاری جوانانرابطرف مواد فروشی جذب می کند عاقبت بیکاری یا خود کشی است ویا موادفروشی