تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین: معاون اقتصادی شهردار مشهد گفت: در راستای حمایت از سرمایه گذاران سهم الشرکه شهرداری به ۷ سرمایه گذار مشارکتی واگذار شد.

واگذاری سهم الشرکه ۷ پروژه مشارکتی در حمایت از سرمایه گذاران

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مزجی در جلسه مشترک با شهردار مشهد و مدیران اقتصادی شهرداری در هتل پارس مشهد اظهار کرد: منافع فعالیت های اقتصادی و فعالیت های مشارکتی شهرداری برای مردم مشهد است که با نشاط در حال اجراست.

وی با بیان اینکه 23 پروژه مشارکتی به ارزش 4هزار و 200 میلیارد تومان که 27 درصد به‌صورت سهم‌الشرکه شهرداری و 73 درصد به ‌صورت شراکت سرمایه‌گذار است؛ افزود: شهرداری مشهد به دنبال ایجاد نشاط اقتصادی در شهر و حمایت از سرمایه گذاران است.

مزجی در ادامه تصریح کرد: سیاست های کلی شهرداری  در راستای رهایی از رکود فعالیتهای عمرانی در شهر مشهد است و ایجاد فضای کسب و کار در بازار مسکن نیز در اولویت قرار دارد.

وی با تاکید بر تلاش شهرداری در راستای ایجاد بستر مناسب برای اشتغال زایی بیشتر در شهر مشهد؛ ادامه داد: واگذاری سهم الشرکه شهرداری به سرمایه گذاران نیز مسیری است برای رهایی از تصدی گری شهرداری در امور که نهایتا به چابک سازی این سازمان می انجامد.

معاون اقتصادی شهرداری مشهد بیان کرد: برای راه اندازی یک پروژه مشارکتی در قالب تجاری، مسکونی و خدماتی نیازمند زمین، پروانه و یک مدیریت لایق بودیم که با احداث ساختمان و فروش محصول چرخه اقتصادی ایجاد و اقتصاد شهر رونق بگیرد و این موضوع در قالب پروژه های مشارکتی تحقق یافت.

وی با تاکید بر اینکه زمینه و بستر کار را شهرداری برای علاقمندان فراهم می کند؛ عنوان کرد: هم اکنون فعالیت های زیر ساختی در قالب پیمانکاری است که البته نگاه شهرداری در همه امور در قالب مشارکت است.

مزجی افزود: شهرداری آمادگی خرید یا واگذاری سهم الشرکه پروژه های مشارکتی را برای تسهیل در فعالیت سرمایه گذاران دارد و اگر کسانی پروژه های ساختمانی دارند که قصد تبدیل به پروانه و زمین را دارند؛ شهرداری بستر را فراهم کرده است.

وی افزود: شهرداری محصول ساخته شده توسط فعالان صنعت ساختمان را خریداری و در ازای آن مواد اولیه یعنی زمین و پروانه می دهد که این موضوع برای سرمایه گذاران از سراسر کشور امکان پذیر است.

معاون اقتصادی شهرداری مشهد بر گره گشایی شهرداری از مشکلات سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: امروز سرمایه گذاران فارغ البال در حال فعالیت در شهر مشهد هستند و ظرفیت و بستر مناسب سرمایه گذاری در مشهد مهیا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.