تحولات لبنان و فلسطین

دیدار تیم‌های فوتبال پدیده مشهد و فولاد خوزستان درحالی با تساوی به پایان رسید که شاگردان اهوازی دراگان اسکوچیچ تا ثانیه‌های پایانی از میزبان مشهدی خود عقب بودند.

پدیده در ثانیه های پایانی پیروزی را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، در نخستین دیدار از هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز پنجشنبه یک دیدار در مشهد برگزار شد که این بازی درحالی با تساوی یک بر یک تیم‌های پدیده مشهد و فولادخوزستان

در این بازی که با قضاوت سیدمهدی سیدعلی و در ورزشگاه ثامن مشهد انجام شد، محمدحسین مرادمند در دقیقه ۳۸ گل نخست بازی را برای پدیده به ثمر رساند اما مهدی ابراهیمی در دقیقه ۸۹ گل تساوی تیم فولاد را به ثمر رساند تا این تیم را از یک شکست خارج از خانه نجات دهد.

تیم فولاد در هفته نخست پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هم در خانه شکست ۲ بر صفر برابر راه‌آهن را در ثانیه‌های پایانی بازی با تساوی ۲ بر ۲ عوض کرد و امروز هم در ثانیه‌های پایانی از شکست گریخت تا دومین تساوی‌اش در این فصل را بدست آورد.

البته تیم پدیده هم که هفته پیش پیروزی ۲ بر یک مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را با تساوی ۲ بر ۲ عوض کرد، دوباره امروز نتوانست برتری خود را حفظ کند تا از کسب ۳ امتیاز شیرین خانگی محروم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.